Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-31 20:17:14 följande:
    det luckras ju upp mycke nu iome att bäckenet vidgar sig å kroppen förbereder sig så att vi får ont är inget konstigt cykla läste jag att det är bra för lederna, sliter ju inte på samma sätt liksom...
    Ja, jag har t o m läst att cykling rekomenderas när man har foglossning, just för att det är så snällt för kroppen.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 07:46:19 följande:
    fast nu gäller det carena tvilling/syskonvagn så alla de 463 inlägg jag läst inatt nu är inte från förstagångsmammor... och alla talar lika gott om både carena o bt..
    Annars är det en fin dag för en tur till Göteborg. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 08:47:09 följande:
    Om ja talar för mig själv så hade jag avstått i ditt fall... blir lätt lika velig som du. Tror du inte det kommer komma fler erbjudanden innan du verkligen behöver vagnen? Jobbigt om du köper den å blir missnöjd liksom, fast å andra sidan kanske du hinner bli missnöjd innan du börjat använda den å kan sälja den vidare helt i nyskick å få tillbaka alla pengar du lagt ne ja vet inte man ja hade nog inte vågat chansa
    Jag är likadan, jag har nog avstått. Läskigt att chansa. Jag vill också känna och klämma och jämföra..
  • thelifesaviour

Alltså, Correns aprilskämt var ju faktiskt riktigt roligt, hur ofta händer det?

– Träd är inte min grej, jag gillar granit, men det får du fråga Lotta Johansson om, säger ett stressat kommunalråd och hänvisar till teknik - och samhällsbyggnadskontoret

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-01 09:54:28 följande:
    Lätt att genomskåda att det var ett aprilskämt, ja, tack vare det uttalandet samt att entréerna skulle få flytta till baksidan...troligt...nej. Men jag tyckte inte det var något roligt aprilskämt. Jag är en av dem som stör mig på Drottninggatans utformning, men den lösningen av absurd och korkad. Aprilskämt jag gillade var när de sa att 50-öringen var tvungen att växlas in den dagen. Det roligaste var när någon ringde correns redaktion ganska tidigt på morgonen och sa. "Jättebra aprilskämt, nu är det redan lång kö utanför swedbank!" Corren hastade dit med reporter och fotograf och möttes av.... ja inte så många människor alls. DET mina vänner det är skoj på riktigt. =D Sen att 50-öringen ska försvinna på riktigt från och med nästa år (30 september -10) gör ingenting, den går knappt att använda iaf. www.riksbank.se/templates/Page.aspx?id=31099
    Jag tyckte mest att det där "uttalandet" om träd och granit var så hysteriskt roligt. Det lät så fantastiskt. Jag
  • thelifesaviour

Jikes, skönt att träna idag! Bra pass, men oj vad jag känner i ljumskarna. :/

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 19:30:26 följande:
    har med tränat... kört syskonvagn halva dagen o shoppat mer kläder till mina två små.. fast nu slapp jag betala... stackars gammelmormor har inga pengar kvar.. lagt allt på sitt barnbarn o barnbarnsbarn..
    bra träning det! :)
  • thelifesaviour

Ajajaj, vad jag har ont i ischiasnerven eller vad det nu är.
    Kan knappt röra på mig. :(

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 20:10:36 följande:
    urk va jobbigt!
    Ja, verkligen. Innan har det blivit bättre när jag tränat, nu blev det bara värre.. Det strålar liksom från svanken, ner i rumpan och låret. Urk. :(
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 20:13:13 följande:
    Haha jag har påbörjat packningen av bb väskan har packat så mycket som paprena me min blodgrupering som ja fick hos bm igår men rästen lär nog dröja ett tag till tyckte att det va lika bra att lägga ner dom paprena i den väska ja tänkt ha på en gång så ja inte glömmer att ta me dom...
    Klok Linda. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!