-
Hoppas att ni får en trevlig dag. O det tror jag att ni kommer att få.JePaLuLi skrev 2009-03-28 08:07:27 följande:Så tycker jag med. Därför brukar jag aldrig ha långa naglar. Kan ju inte ens knäppa byxorna själv Nu ska vi åka till Södertälje och fira min syster. Pappa kommer också vara där. Som jag har längtat efter denna lördag!!
Så får man se massa fina bilder sen då.
-
Ohh, hadet så mysigt... Här blir man hemma med hundarna och undarna o en karl.

Apipoulai skrev 2009-03-28 10:08:02 följande:Otroligt irriterande. Hoppas du hade en bra vistelse i S-tälje. (Du är med stor sannolikhet hemma igen när du läser detta.) Själva tar vi en spontan flygtur med destination "äran och hjältarnas stad". Blir blir kvar över natt och är hemma på söndag igen. Ha det bra alla! -
Idag e man UTVILAD. Fick sova till hela kl 8, o då hade vi ännu inte ställt om klockan heller.
Här är det dags för städ. Nackdelen med hund e juh att det bli massa hår.
Becka och Lillisen, hoppas att ni hade de trevligt igår..
-
Skulle ja kunna göra!Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-29 20:03:53 följande:Några som vill komma hit o fika imorgon? Har massa fikabröd plus massa tårta kvar.
-
Åhh va kul ni verkar ha haft i helgen.Skorpan08 skrev 2009-03-29 21:23:11 följande:God kväll! Här har man nu läst ca 7 sidor, ni skriver duktigt. I morgon ska vi på första inskolningsdagen på dagis med Elin. Det blir spännande! Igår hade vi kalas, med massor av tårta och gotti. Elin var ju självklart hörjdpunkten på hela dagen. Många presenter fick hon men sacco-säcken från farfar blev nog den bästa. Jösses vad hon har lekt med den. Jenny: Alla tycker att tavlan är så fin.
-
Jahapp, då har Filips hosta dragit igång IGEN!!! Gick inte och la mig för än kl 1 för Filip slutade aldrig hosta. Så sen fick han alvedon o då somnade han sen. Ska ta o ringa till bvc o se vad dom kan göra. Han e glad o så på dagarna. Men dock en aning trött. Kanske till och med är nån allergi!?
-
Funderade inatt på om de inte kunde vara nått sånt. Men han låter som ja vet inte vad när han andas, det rosslar som om han skulle röka...Familjetrollet skrev 2009-03-30 08:33:45 följande:är det inte förkylningshosta?ebba hostade som en galning i ca 1 vecka,hon var knappt snorig.hon hostade massor på natten men knappt på dagen. har du kollat om det kan vara falsk krupp?sådan hosta kan hålla på i evigheter
Men fick en tid på vc kl 10,15. Så nu ska dom få utreda varför han e ständid rosslig o så...
-
Nej tyvärr. Men får se nu va doktorn säger. Tack gumman!!JePaLuLi skrev 2009-03-30 08:51:00 följande:Det låter lite som falsk krupp tycker jag. har du testat att sätta på varmvatten i badrummet och låta han andas in ångan? Eller bara gå ut i friska luften? Sånt brukar hjälpa! Hoppas det går över snart! -
Jahapp, då var man hemma igen. De e inget fel på Filip enligt läkaren minsann.. Snabbsänkan låg på 17, men de var inget man kunde göra åt de.. O han trodde inte att de var nån krupp eller alergi.. Så helt enkelt en vanlig virusinfektion.. Han kunde inte göra merän så. Han menade på att OM de skulle vara så att han hostar mycket inatt så hade vi två alternativ. Antingen gå ut i kylan o se om de släpper eller åka till akuten. Åsså fick ja veta att ja kunde ta både Mollipect och Bricanyl samtidigt så lindrar de både slem och hostan. Nått hostdämpande kan man inte ge till barn under två år.. Så nå mer klok blev vi inte. Nu e de dags för lunch och sen möta Lina som kommer med tåget...
-
Kanske bättre om ni inboxar om det där. Vill juh inte riskera att tråden stängs igen!!dinana skrev 2009-03-30 14:54:56 följande:Familjetrollet... vad skulle du ha för den röda cykeln? Den vart väl i helt skick?