VI från Linköping Del 3!!!!
När jag varit gravid de andra gångerna så har jag inte känt av så mkt av pollen faktiskt, men denna gång hjälper det visst inte.
När jag varit gravid de andra gångerna så har jag inte känt av så mkt av pollen faktiskt, men denna gång hjälper det visst inte.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 21:55:32 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 22:02:40 följande:
Här ska vi gå och sova nu också. Lite sent men jag har haft så sabla ont eller har rättare sagt. Var ute och ryktade hästarna för lite mer än en timme sen, de två stora, och det skulle jag tydligen inte ha gjort. Se om jag kan hitta nåt bra läge eller om det blir till att knalla upp igen och sätta sig..
Gomorron på er!
Valborg och har inte en aning om vad vi ska göra eller ta vägen
Ev blir det ingen brasa alls faktiskt, men det återstår att se. Se vad man ska svänga ihop till middag också, får bli en tripp till affären. Men håller vädret i sig så startar vi nog grillen
Lucas sitter och kollar på tv här, hans favoriter nu, Firma Fantasiflytt. Då är han som klistrad vid tv:n
Liam är till dagis så det är rätt lugnt här hemma just nu.
Ska flytta hästarna till sommarbete nu på morronen, så vi ska gå ut om en liten stund.
Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-30 08:27:54 följande:
Ha en trevlig Valborg allihopa!
Här har vi startat grillen nu så snart kommer det dofta gott ute
Inne luktar det redan smarrigt för i ugnen står en potatisgratäng och gottar sig
Försöker ta det lugnt jag för det var ingen höjdare för fogarna att flytta hästarna, framför allt inte när vi gick med de små som vi tog genom skogen, eller hygget snarare, för att det skulle bli närmare och mjukare för gammeltanten men fasen jag var helt färdig när vi kom upp dit! Och resultatet blev att jag knappt kan röra mig nu istället
Men en lugn kväll gör mig inget