Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

VI från Linköping Del 3!!!!

När jag varit gravid de andra gångerna så har jag inte känt av så mkt av pollen faktiskt, men denna gång hjälper det visst inte.

• Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-04-29 12:08:18 följande:
    Jag vet inte om bäckeneet orkar. Har ju varit ute på Ikano en sväng och knallat. Nu ska jag vila lite innan jag hämtar Elin på dagis. Men jag har ju ditt nr så om jag kommer ut så ringer jag dig om jag inte ser er.
    Hittade du nåt fint då?
  • Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-04-29 12:12:24 följande:
    Nja, inga mammaklänningar. Men tre klänningar på kappahl i lite större stl än vad jag brukar ha. Så dom skulle nog funka. Måste bara bestämma mig för en.
    Nej HM hade ju inga mammaklänningar, inga som jag hittade ialla fall.
    Skönt att du hittade lite att välja bland ialla fall
    Måste ge mig in och kolla snart igen, men lär säkerligen inte hitta nåt.
    Attans att man ska ha så stora storlekar för att det ska passa upptill och brösten blir ju inte mindre direkt
  • Maria84

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 21:55:32 följande:

Jösses så känslig jag är, sitter o gråter till grey..
    Då är vi två Visserligen gråter jag till det mesta numera Hitta hem är dömt att misslyckas att sitta med torra ögon, för jag tjuter för att de behandlas illa men också när det är några som får nya hem Är alltid extra känslig visserligen när det gäller djur
  • Maria84

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 22:02:40 följande:

Jag är iofs alltid lättrörd o gråter ofta till filmer o serier, sen var det nog lite extra känsligt detta med cancer oxå eftersom jag har flera i min närhet som fått det.
    Jo precis, det har varit likadant här. Har flera på släkt och vänner som har fått det och gått bort och de som klarat sig igenom det.
  • Maria84

Här ska vi gå och sova nu också. Lite sent men jag har haft så sabla ont eller har rättare sagt. Var ute och ryktade hästarna för lite mer än en timme sen, de två stora, och det skulle jag tydligen inte ha gjort. Se om jag kan hitta nåt bra läge eller om det blir till att knalla upp igen och sätta sig..

• Maria84

Gomorron på er!
    Valborg och har inte en aning om vad vi ska göra eller ta vägen Ev blir det ingen brasa alls faktiskt, men det återstår att se. Se vad man ska svänga ihop till middag också, får bli en tripp till affären. Men håller vädret i sig så startar vi nog grillen

Lucas sitter och kollar på tv här, hans favoriter nu, Firma Fantasiflytt. Då är han som klistrad vid tv:n Liam är till dagis så det är rätt lugnt här hemma just nu.
    Ska flytta hästarna till sommarbete nu på morronen, så vi ska gå ut om en liten stund.

• Maria84

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-30 08:27:54 följande:

Om en liten stund ska vi åka till busfabriken tillsammans med en annan mamma och hennes son som är 3 månader äldre än Nathalie Det ska bli så kul! Sen blir det lunch på stan medans de små sover! I eftermiddag ska det grillas! det blir den enda brasa vi ska titta på  Ikväll blir det att mysa framför tv:n med mannen!
    Ni får ha en trevlig valborg!

Kul med Busfabriken! Måste ta mig iväg nån dag med grabbarna här, Liam har tjatat ett tag nu Låter som ni får en helmysig dag!

Nu ska vi ta och knalla ut här och fixa ordning hästarna. Lucas har redan hämtat sina skor han
  • Maria84

Ha en trevlig Valborg allihopa!

Här har vi startat grillen nu så snart kommer det dofta gott ute Inne luktar det redan smarrigt för i ugnen står en potatisgratäng och gottar sig

Försöker ta det lugnt jag för det var ingen höjdare för fogarna att flytta hästarna, framför allt inte när vi gick med de små som vi tog genom skogen, eller hygget snarare, för att det skulle bli närmare och mjukare för gammeltanten men fasen jag var helt färdig när vi kom upp dit! Och resultatet blev att jag knappt kan röra mig nu istället Men en lugn kväll gör mig inget

• Maria84
    LinaRosell skrev 2009-05-02 23:19:53 följande:
    Fru Tzoanidis Ska det inte bli dåligt väder imorgon? Tänkte på Picnic..=) Vart kan man se kosläpp imorgon?
    Nästa helg har de koutsläpp utanför Linköping, ligger en bit ifrån Bankekind. Det hittar du på www.arla.se. Känner dem i fråga så det blir en tripp dit.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!