-
Du har ju masa sälj jobb, det finns det hur mycket som helst!dinana skrev 2009-03-11 14:21:58 följande:Ni som hittar jobb förresten, vart söker ni? Jag har gått igenom det senaste halvårets annonser och hittat typ 35 stycken totalt.. och sökt till.. men då har det ju varit alldeles för kvalificierat för mig... -
-
Vincent o jag har föresten varit o badat idag tillsammans med Lillisen o Linus, det var jättemysigt o trevligt
Första gången för Vincent o först var han jätterädd, men det släppte efter ett tag, då var det jättekul tyckte han
Det blir verkligen fler ggr! Tänkte kanske gå en gång varannan vecka när Leo är på dagis.
-
Ja, vi åker oxå till sörping varje år. Min mamm har en vännina som hon har känt i alla år o hon bor där så vi har varit där varje år så länge jag kan minnas. Är såå mysigt! O glassen är ju sååå godFru T skrev 2009-03-11 14:37:22 följande:Smultronstället är ju ett måste på sommaren vi har som trdition i familjen att gå dit 1a maj, brukar få konkurera med alla knuttar som kört i förstamaj tåget i norrköping då jag arbetade som slussvakt ett par sommrar efter gymnasiet å va ofta på slussen vid smultronstället, snacka om att det blev många glassar dom åren...mamsen min bor ju fortfarande i sörping så en hel del glass blir det, men ibland tar vi komfekthörnan på rådhustorget istället (brevid systemet å under LaUva) dom gör sin glass själva å hjäääälp va god den är!! kan säga att det är VÄRT att åka till sörping bara för deras glass, å sen strotsa på kanalbanken...
-
Konstigt, det gör den när jag klickar..klicka bara på det blåa.dinana skrev 2009-03-11 14:37:55 följande:länken funkade inte -
Fast om man ska säga så om alla jobb så är det nog ganska självklart att det inte finns så mycket. Man får söka allt lixom. Sen för din del så handlar det ju bara om några månader än då o allt är ju bättre än att vara arbetslös.dinana skrev 2009-03-11 14:40:04 följande:eller jo den funkade.. jag som krånglade....Jo, jag var inne på den också och läste... men jag är ju varken yngre eller intresserad av hudvård så kändes inte riktigt aktuellt.. speciellt inte nu nrä jag är gravid i alla fall.. avskyr allt som luktar parfym. -
Förra året var vi o åt på det där stället där de har pannkakor (kommer inte ihåg vad det heter nu), det var väldigt uppskattat av Leo, så det blir nog det i år igen.Maria84 skrev 2009-03-11 14:39:02 följande:Smultronstället blir det här med Ett måste varje sommar! Och knalla längs kanale, Liam älskar att kolla på båtarna och i år har vi nog två killar som gillar det -
Vi får Linköpings posten hem i brevlådan varje vecka, vet iofs inte om det finns jobb i den. Slänger den nästan alltid direkt.dinana skrev 2009-03-11 14:37:06 följande:Har bara sökt på ams, har ju inte någon lokaltidning.. (vad nu det är?) Telefonkatalogen??? -
När jag skulle flytta hit för snart 6 år sen, så ringde jag alla vårdboenden o hemtjänster i hela stan för att se om jag kunde få nåt sommarjobb, jag hade precis gått färdigt gymnasiet då o var utbildad undersköterska. Jag fick jobb då över sommaren o alla uppskattade att jag ringde personligen o frågade för det tydde på att jag brydde mig o var intresserad sa de.
Så man ska inte stirra sig blind på ams..det är bättre att ringa runt själv.
-
Ja, det var mysigt. Vi har inte varit nångång med Vincent eftersom det är svårt när Leo är med oxå. Iaf när jag är själv på dagarna..JePaLuLi skrev 2009-03-11 14:51:44 följande:Åh vad mysigt!Lucas älskar verkligen att bada. I Eskilstuna var vi iväg väldigt ofta, både på babysim och till badhuset. Tyvärr är det ju inte lika lätt nu när man har två. Men vi ska absolut ta oss till badhuset nån helg framöver. Kanske redan på söndag
O babysim tyckte vi var för dyrt..