Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-03-31 17:32:33 följande:
    :) Då ökar vagnens pris till ca 3000. Trevlig resa!
    tar mammas o pappas bil {#lang_emotions_innocent} blir billigare så...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-31 20:10:30 följande:
    Idag är jag säker på att jag kände bebis! Låg och läste på sängen och jag kände det mest underliga i magen, som att någonting rörde sig där inne. :) Antar att bebis tyckte att systematisk teologi var lika tråkigt som jag tyckte och protesterade lite. ;D
    grattis o va mys....
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-03-31 20:41:46 följande:
    höftluxation heter det. Linus hade lite problem med det, men det var så lite att de bara höll koll på det och det fixa sig utan skena.. Jag hade troligtvis oxå det (men de upptecktes inte då iaf) Men jag har ju märkt hela mitt liv att jag får som foglossning om jag går mkt, och hur det blev under graviditeten ska vi inte prata om! Jag kunde varken stå ligga eller sitta. Sambon fick vända mig i sängen för det fixade jag inte själv. SKulle jag ta mig upp ur sängen så var det ett arbete som tog ca 15min för det gjorde så förbenat ont!... Så jag vet hur du har det Fru T!
    samma för mig de dåliga dagarna som tyvär kommer oftare o oftare... därför jag är sjukskriven..
  • Firstandhappy

usch o fy, vaknade med världens barnvagnsångest nu för en timme sedan..
    har fått för mig att jag verkligen inte kommer att bli nöjd med carena vagnen och vill ha en BT istället, känns som om det är värt att lägga dom extra pengarna..
    Nu måste man bara bestämma sig innan kl 10 oxå...

• Firstandhappy

oh så läser man o läser o läser o ite FAN blir man klokare för det...
    fördelar o nackdelar med båda..
    klumpiga, plastiga, höj o inte höjbart styre, luft eller inte luft på hjulen...
    blir galen, kommer ju inte kunna sova mer inatt

• Firstandhappy

fast folk som köpt carenan är ju jättenöjda med den...
    går ju inte så mycket ute i skogen heller så.... mest jag som kör vagnen..
    OHHH HERREGUUUD, sorry att ni får stå ut med mitt nattliga svammel...

• Firstandhappy

Nä så här blir det...
    åker till Göteborg o köper carenan, har den ett tag o känner av..
    skulle jag sen vara fruktansvärt missnöjd som jag inte tror men iallafall så säljer jag den o lägger till pengar då o köper en annan vagn, ev en BT i så fall då kanske...

• Firstandhappy

nä just det, därför lutar det åt att inte åka till gbg utan köpa en bt direkt... igen..

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-01 07:25:27 följande:
    de som brukar vara nöjda med carena brukar var förstagångsmammor oftast.tror inte de är så lättsålda när de är beg. vad ska ni hitta på idag?ser ut att bli bättre väder idag
    fast nu gäller det carena tvilling/syskonvagn så alla de 463 inlägg jag läst inatt nu är inte från förstagångsmammor... och alla talar lika gott om både carena o bt..
  • Firstandhappy

fast tänk om jag åker till gbg o känner på den, inte gillar den, åker hem igen o imorgon känner på BT o gillar den ännu mindre..
    Inte så att man bara åker tillbaka till Gbg...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!