SmileyMalin skrev 2009-05-03 22:54:30 följande:
Ja ska bli så mysigt att få tjuvkika lite på pyret Man är ju så nojjig innan sparkarna blir tydiga!
Man blir ju det! Jag har ju känt rörelser för ett tag sen men nu har det varit stilla i ca två veckor så jag är lite nojjig.
JePaLuLi skrev 2009-05-03 22:32:14 följande:
Jag tar också hellre köpt till barnen. Nu har vi aldrig behövt att testa visserligen, hade hemma i fall att... Men den dagen det blir dags så kommer jag använda den köpta. det känns bäst så.Nu blir det lite gos med karln innan John Blund kallar.Natti natti!
Lucas fick ersättning en dag, inget apotek öppet här heller, var några dagar innan jul. Och det blev hemmagjord eftersom vi hade två magsjuka grabbar.
Annars har vi det mesta hemma i medicinväg till barnen.
Apipoulai skrev 2009-05-03 22:36:08 följande:
Idag var vi på Babyproffsen i Nrk, den affären var ju mycket mysigare än här.Var även en sväng in på Babyland, snacka om försäljare. Klämde lite på en briovagn, sen fick jag en fulldemo fast jag inte ens tyckte den var snygg i första läget, men han greppade inte kroppsspråket och hintarna om att vi nog inte var intresserade av just den. MEn han fortsatte med sin monolog. ;) Han var trevlig iaf. Hellre någon som bryr sig om sina kunder än skiter i dem.
Dom är mkt trevligare i Nkpg! Och han på Babyland är jättetrevlig, han har jobbat på Babyproffsen tidigare. Han förklarar mer än gärna och visar för fullt. Ungarna fick med sig varsitt mjukisdjur sist vi var där helt gratis, kostade 49:- st i vanliga fall och vi fick några tröjor med tryck på.
På Babyproffsen i Lkpg måste man ju springa och leta efter dem för att få nån hjälp.