-
Hehe..Fru T skrev 2009-04-08 22:43:26 följande:hehe ja me! Ja skrek rätt ut: VARFÖR KAN DOM INTE VISA DEN JÄVLA SKIT HOKEYN PÅ KANAL 9 FÖÖÖR
-
Skorpan: Håler tummarna så hårt ja kan för att sötnosens hål har växt igen..
Stolt Enbarnsmamma: Här är det bara fin fint.. Har ni mycket snö i dalarna? Vi åker uppöver mot Ånge snart med och ska få se lite snö.
Nu ska här fixas Marko för dagis och sen blir de hem o plugga lite faktiskt innan de blir dags att åka ner på stan en sväng o kika på lekia på vagn...
-
Tack detsamma vännen!!!!JePaLuLi skrev 2009-04-09 09:16:14 följande:Jag och mina älsklingar önskar er alla en riktigt Glad Påsk!! -
Ohh, så bra!!! Grattis Elin.Skorpan08 skrev 2009-04-09 15:34:02 följande:Tack alla för att ni hållit tummar och tår. Hålet var nästan slutet, nästa kontroll blir inte förrän hon är 5 år. Nu kom mitt besök!
-
Firstandhappy: JÄTTEFINT!!!
-
Glad Påsk alla! Även om de inte finns en gnutta påsk känsla..
-
Thelifesaviour: Ja du den har rymt.
Men ja har vårkänslor istället. Min påsk ska vara snöig, eller iaf snön på väg att tina. Så ja tror de är de som gör saken.
Becka: Jag med har skrivit upp mej, o ja kommer nog oxå. Om de inte händer nått akut, men de tror ja inte att det gör.
-
Det är så härligt att va i solen,, solen,, solen.

-
Nej de kan man inte...Familjetrollet skrev 2009-04-11 19:53:29 följande:ni med facebook.kan man söka på personnr?hittar bara att man kan söka på namn och mailadress -
Hihi, ska du ha fler skor?Firstandhappy skrev 2009-04-12 09:14:24 följande:märks att folk har haft fullt upp ihelgen, vart inte mycket att läsa igenom.. ang ignorera/inte svara på inlägg så hannjag inte men spelar inte så stor roll nu då det inte fungerar den 17'e.. hoppas alla haft en trevlig helg.. själv sitter man hemma ensam med sonen då sambo jobbar o tjänar pengar till mina nya skor... hehehehe..
Här sitter vi o degar bara hela dagarna.
Ska sanrt ta oss ett varv runt skägget. Sen får vi väl se va som händer. Längtar nästa tillbaka till vardagen.