• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Super! Då skall jag bara packa ner dottern också... och hon är inte sugen på att åka vagn... *suck* Får se vem som tröttnar först... *hihi**

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Tack tack för en trevlig eftermiddag. Molly somnade inte alls.. och sover inte ny heller.. hon sitter i soffan och äter upp mina nypoppade popcorn... =) Själv är jag dööötrött... Graviditeten tar verkligen all min energi nuförtiden. Räcker inte att man sover lite längre på morgonen utan man behöver nog några timmar kvällstid också. Sambon hade redan åkt iväg på fest med jobbet när jag kom hem så honom lär man ju inte se till idag. *gäsp*

• dinana

Haha, fast hon lär väl somna snart istället får man ju hoppas... gav henne en flaska med varm mjölk nu.. det brukar hon blir lagom lullig av... men hon får gärna sitta uppe någon timme till så sover hon lite längre imorgon istället.

• dinana

Nu sover äntligen Molly, men kan säg att det behövdes fyra böcker innan hon somnade. Hon är verkligen glödhet ikväll så jag var tvungen och kolla febern på henne och såg då att hon hade 37,8... så förhoppningsvis hjälper det med lite sömn. Så jobbigt när de är sjuka... men det brukar ju tack och lov gå över rätt fort. Men imorgon blir det nog att vi stannar hemma och tar det lugnt.

Ikväll har det varit full rulle i magen.

Fick även en trevlig överraskning kom hem. Någon hade bjudit på min kamera som jag lagt ut på Tradera... och dessutom lagt "köp nu" priset så pengarna skulle trilla in på mitt konto senast måndag. Trevligt. Så nu är det bara att vänta och se om det dyker upp pengar. Har haft kameran ute i snart fyra veckor och har redan haft två vinnande bud på den men alltid bluffar. Så nu hoppas jag verkligen att det kommer in lite pengar på mitt konto. Hatar verkligen när folk inte betalar i tid eller inte alls.

• dinana
    Apipoulai skrev 2009-03-20 20:36:38 följande:
    Någon dansar ikapp med Let's dance på tv... jag säger inte vem. ;)
    Här sitter man å tittar på "Så ska det låta"... =) men känns mer som "Lets dance" i magen =)
  • dinana

Tror också på R, för han är ju ute å roar sig med jobbet ikväll =D Han hade åkt när vi kom hem.. så nu sitter man å undrar när han kommer dyka upp på sin cykel. Antagligen imorgon sa han när jag frågade honom på mobilen.

• dinana
    Apipoulai skrev 2009-03-20 20:52:53 följande:
    Men beakta att "imorgon" inträffar redan klockan 00:00. :)
    Haha, jomenvisst... men svårt att tro att han dyker upp på 12-slaget =) Speciellt inte om han har tänkt att dricka lite också ... funderar på hur sjutton han har tänkt att ta sig hem dock... att vara lite onykter och att cykla samtidigt brukar ju funka sisådär....
  • dinana

Nähepp, nu ska i alla fall jag gå och sussa.. orkar inte vara upp en minut till... *gäspa*

• dinana

Godmorgon allihopa i det fina vårvädret. Här har man också precis klivit upp. Självklart var Molly uppe med tuppen vid sju, men hon satt och lekte på sitt rum. Vi gick upp vid halv nio, men gick och lade oss en stund till sen och kunde få sooovmorgon =) Underbart väder idag. Har öppet ut till altanen så man kan insupa lite av våren. Småfåglarna verkar ha samlats på baksidan för där finns ju all fågelmaten sen i vintras kvar till deras förtjusning.

Molly är lite småfebrig, men det märks inte alls på henne. Utan hon springer runt som vanligt och busar.

Vd roligt att det går bra med dina auktioner. Funderar på att lägga upp lite mammakläder. Men jag vill ha bra bilder först och det är jag urusel på. Här har man vuxit ut alla mammakläder i XS-S nu, vilket är lite sorgligt. Men men.. då kan man ju köpa lite nytt istället.

• dinana

Familjetrollet (var det sista tänkt till):

Vd roligt att det går bra med dina auktioner. Funderar på att lägga upp lite mammakläder. Men jag vill ha bra bilder först och det är jag urusel på. Här har man vuxit ut alla mammakläder i XS-S nu, vilket är lite sorgligt. Men men.. då kan man ju köpa lite nytt istället.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!