Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

VI från Linköping Del 3!!!!

Svar på #415
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 14:06:48 följande:
    Tack så mycket  Ja de är ganska små båda två

Jag är helt övertygad om att Patrik bara kan göra pojkar, men man ska ju göra det man är bra på Han är nöjd iaf eftersom det sägs att män som tillfredställer sina kvinnor får pojkar
    Ha ha ha, Andreas har så roligt åt det här med hur man gör pojkar. Han har en vän som är helt övertygad om att kör man en viss ställning så blir det en grabb (på allvar). Sedan när vi fick reda på att det var en grabb tänkte vi tillbaka och "jäklar, det stämde ju på oss" .
  • LittleMee
    Svar på #421
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 14:46:17 följande:
    Det finns ju så mycket... Det jag tror på mest är om man har sex nära äl eftersom pojkspermierna är snabbare. Det är ett lotteri 51% chans att få en pojke och 49% chans för en flicka.Läste visserligen att om man har två pojkar så är chansen endast 13% att få en pojke till.
    Blir det en pojke till får ni se till att byta ställning nästa gång .

Det kanske stämmer som du säger. Vi träffades inte så mkt när han tillverkades så vi vet när det blev av. Minns att jag hade så ont i magen då jag inte är van vid att ha ägglossning.
  • LittleMee
    Svar på #419
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 14:39:30 följande:
    är det fler som blir utloggade från FL ?nu när jag skulle in på FL så var jag utloggad!trots att jag har automatisk inloggning.
    Jag blev utloggad en gång för drygt 1 timme sen.
  • LittleMee
    Svar på #426
    Skorpan08 skrev 2009-03-03 14:58:34 följande:
    Vad är det för ställning?
    Bakifrån för att få en grabb
  • LittleMee
    Svar på #429
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 15:04:35 följande:
    Det har jag också hört Fast jag tror mer att det handlar om att man kommer djupt in eftersom pojkspermierna som sagt är snabbare och då får en skjuts på vägen 
    Du som i princip är expert borde veta om påståendet stämmer
    Skorpan08 skrev 2009-03-03 15:08:08 följande:
    Ok, då blir det nog en tjej till här. Fast det gör inget, mina tjejer blir otroligt söta!
    Jag tror dig!. Ville själv ha en tjej från början.
  • LittleMee

Hej på er!

Nu har jag äntligen tagit mig för att ändra adressen och bokat tid hos spec mvc här i Linköping så nu kan man väl säga att man officiellt är Linköpingbo igen .

Vi var på tillväxt igår. Var helt övertygad om att det skulle ligga en liten tjockis i magen men han låg som han skulle (-5,7%) med runda kinder och pussläppar.

All prat om bröllop får mig nästan att svara ja på hans förslag.....

Har 2 st tatueringar som jag ångrar lite grann. Men den ena sitter i svanken så jag ser inte den så ofta.

Idag ska jag göra det jag är bäst på, ligga på soffan och slappa .

• LittleMee
    Svar på #627
    Familjetrollet skrev 2009-03-05 19:12:41 följande:
    ush stackars barn!såg detta nyssMisstänkta sexövergrepp på dagisSverige 05 mar 18:02En 14-årig pojke i Värmland som praktiserat på en förskola misstänks nu ha förgripit sig sexuellt på tre femåriga flickor. Pojken har polisanmälts av de tre femåriga flickornas föräldrar. Han misstänks för våldtäkt mot barn och polisen i Värmland utreder nu fallet, uppger SR Ekot. vart fasen var dagispersonalen????stackars små barn.
    Minns när jag praktiserade på dagis i tonåren. Den sista veckan fick jag ganska mkt egentid med barnen. Fick ligga och vila med de minsta, hjälp med toaletten osv. Man vill nog inte gärna tro att alla är sjuka som börjar på dagis. Men det är läskigt.
  • LittleMee
    Svar på #775
    thelifesaviour skrev 2009-03-06 15:44:41 följande:
    Nu finns det UL-bilder i mitt galleri. En liktig liten rar kaka låg det där inne!
    Vad skönt att det gick bra. Fin bild ni fick med er också. Ser nästan ut som att h*n vinkar .
  • LittleMee

Jaha, fick inte med oss vagnen hem idag .

Det första jag såg var en massa repor på chassit och ifrågasatte det. Tyckte hon var lite dryg som sa "man måste väl förstå att man annars inte kan få ett bättre pris för 09:or, det är såna som har stått i affären". Men vi stod på oss för när vi la handpenningen frågade jag den andra tjejen om det blir en ny vagn. Ja sa hon det fanns flera på lagret, då antog jag att vi får en ny från lagret. Tydligen så sa hon fel och då tyckte vi att det får väl babyproffsen stå för vad personalen säger. Men det tyckte inte dem och vi skulle inte få handpenningen tillbaka så svärmor började skrika på den stackars expediten (jag överdriver inte, det ekade i hela affären). Gud vad vi andra skämdes. Det slutade i alla fall med att dem ska beställa en splitterny som vi ska få om drygt 1 vecka för samma pris.

• LittleMee

Familjetrollet: Måste av nyfikenhet fråga hur din vännina lyckades bli portad från babyproffsen?

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!