Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-03-05 18:28:12 följande:
    fy vad trist.idag kan jag skratta åt mitt eländiga gravidtetshumör.när maken och jag väntade första gemensamma barnet så grät jag efter jodgubb milkchake i en månads tid.så en natt åkte maken till mc donalds precis innan 00 och köpte det.han kom hem och jag var så glad,tog en klunk och kräktes!jag tjöt och sa att det smakade fan*skratt*inget var gott när jag var gravid.maken blev sur och sårad.men då var det ett helvete pga alla hormoner men idag kan man bara skratta åt det be din sambo åka runt i butikerna tills han finner en semla åt dig
    om jag så kunde så skulle jag, men han har inget körkort så det blir vackert JAG som får åka runt för att hitta min semla... o det orkar jag inte.. fick dock rosor och en massa weinerbröd istället.. nja nja får väl duga då..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-05 19:13:17 följande:
    Söndag menade jag förresten.
    tänkte väl det...

Nu ska man bara hitta på nåt skoj till fredags kväll, mannen åker direkt från ett jobb till det nya dörrvaktsjobbet o blir borta tills minst 03 på natten.. mindre skoj kanske..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-05 19:30:11 följande:
    Usch då, det är inte alls skoj! :(
    nä roligare kan man ha..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-05 21:52:00 följande:
    Vi kan bilda klubb Min sambo ska jobba som dj imorgon kväll på Plaza här istan, han åker dock inte dit förren till 22, men ändå..
    mmm slutar jobbet kl 17.30, ska va på nästa kl 18.30 så det blir bara hem o byta kläder för hans del..
  • Firstandhappy

ohhhhh gott, sicken sovmorgon det bidde, mr vaknade kl 06,30, tog flaskan o somnade om i sängen hos mig o sov till 9,30, sköööönt.. nu ska man själv bara få på sig lite kläder o se om man orkar göra nåt mer för dagen..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-06 10:43:47 följande:
    huu va grått det är idag
    solen skiner hemma hos mig!! ligger på balkongen i bikini o dricker pina colada virgin!!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-06 10:52:53 följande:
    hehe vad trevligt, det är väll typ 40grader me va?
    hahahaha ja ja inga problem, solen skiner, 38 grader i solen o friska havsvindar svalkar gott...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-06 10:57:46 följande:
    ugh ja ska träffa mina svärisar för första gången på måndag, PÅ EN BEGRAVNING   Inte nog me att det är läskigt nog att träffa föräldrar ja gör det när ja är som mäst utsatt... är helt övertygad om att ja kommer gråta på begravningen då ja är så jädra känslig i vanliga fall å nu är det ju ännu värre med alla hormoner, å ser ja ledsna människor så blir ja jätteledsen. "HEJ det är jag som är er svärdotter, full av graviditetshormoner å storbölande på en begravning där ja inte äns träffat den avlidne... (mannens mormor)
    hahahahaha förlåt men låter bara så skoj... får väl önska lycka till..
    det brukar ge med sig med bh-ar o annat med tiden, hade tur som fick 2 st jättesköna av min dundersmala kompis utan tuttar som hon hade köpt tillsammans med 200 inlägg för tuttmjölken som sprutar överallt..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-06 11:08:08 följande:
    Nee tror allt ja går å lägger mig i ett oljigt bad med en bok...   Synd bara att ja blir rastlös efter tio minuter i badet
    precis samma här, fick ett varmt bad upptappat igår ikväll av mannen, tända ljus o päronsoda i vinglas, låg väl där max 15 minuter, sen va jag uppe o sprang igen..
  • Firstandhappy

oh va jag har varit duktig nu, dammsugit o torkat golv i vardagsrummet, *suck* nu ä'r det bara resten kvar!!

Tänkte på det, någon som är sugen på att dra ihop en eller två människor o bara glo på film någon dag, blir ju lite mycket med allt o pengar ibland så då tänkte jag att man kunde göra nåt som e gratis...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!