Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah: Jag hoppar vattengympan idag, mina föräldrar åker hem ikväll.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 12:11:11 följande:
    Marayah: Jag hoppar vattengympan idag, mina föräldrar åker hem ikväll.
    Men jag har bokat in mig på vattengympa på tisdag istället

Åh, såå bra jag mår nu! Är såå avslappnad o utvilad! Har varit på spabehandling idag, det var det skönaste jag varit med om i hela mitt liv! Jag fick ett presentkort i julklapp av min älskade o omtänksamme sambo som tyckte att jag behövde lite avkoppling.
    Nu är jag som på nyttfödd igen o med världens lenaste bebishud

De sammarbetar dessutom med simhallen under våren nu med lite spaaktigt några torsdagskvällar som jag tänkte om det var några här ifrån tråden som ville hänga med kanske Verkar väldigt mysigt.
    Det står så här:

Torsdagslyx

I samarbete med Nettans Hud & Skönhetssalong introducerar vi Torsdagslyx ­ en skön och avkopplande helkväll i vårt rogivande romerska bad.

Under kvällen guidas du genom olika behandlingar av Anette Hambalek, auktoriserad hudterapeut, och får möjlighet att själv prova på olika hud- och hårvårdsprodukter. Torsdagslyx innehåller både mat och dryck, och dessutom finns en av våra duktiga massörer på plats för att ge avslappnande nack- och ryggmassage.

Så här går det till

Du blir mottagen i simhallens entré av kvällens badvärd, som delar ut badrock och välkomstdrink. Nere i romerska badet står buffén framdukad och ljusen är tända. Anette Hambalek informerar om olika behandlingar och inspirerar och vägleder dig att själv uppleva fördelarna och möjligheterna. Du får själv möjlighet att prova på olika produkter från Decléor, i kombination med massage, bubbelpool och bastubad.

I Torsdagslyx ingår

Lån av badrock . Buffé och ett glas vin/alkoholfritt alternativ. 10 min massage. Högklassig information om olika kroppsbehandlingar. Kropps- och hudvårdsprodukter från Decléor.

Tid och datum
    Torsdagar kl 18.30-21.00
    5/3 (Premiär), 19/3, 2/4, 16/4

Anmälan och info
    Du bokar din plats i simhallens reception. Anmälan är bindande då antalet platser är begränsade. Vi kan endast garantera din plats när den är betald. Frågor om Torsdagslyx besvaras av Madelene Bälter, tel 013-20 71 56

Pris
    345 kr för medlemar
    395 kr för icke medlemar

Någon som är intresserad??

Maria84 skrev 2009-03-01 17:28:26 följande:
    Varför kan saker och ting bara gå smärtfritt utan att man ska behöva oroa sig? Har haft ont sen igår till och från och nu blöder jag lite igen. Försöker att inte oroa mig så mkt men det är svårt.
    Usch då
    Håller tummarna att allt är som det ska!
    Familjetrollet skrev 2009-03-01 18:16:42 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 18:08:33 följande: hade gärna gått,men på tok för dyrt.måste spara massa pengar till flytten
    Jag fick pengar nu av mina föräldrar i födelsedagspresent som de sa skulle gå till nåt som jag vill göra för mig själv, så då kändes det helt självklart att lite av de pengarna ska gå till det där O om ingen vill följa med så går jag nog själv, det där känns för mysigt för att kunna skippa
    thelifesaviour skrev 2009-03-01 19:14:49 följande:
    Nu har vi hittat en vagn vi vill köpa, vi är tidigt ute ens i tittandet, men man kan ju liksom inte låta bli! Ska åka och känna på den efter vi har varit på UL. www.annaaxel.se/images/Focus/brunbeig.jpgfin är den!
    En sån har ett par kompisar till oss, den är såå snygg! O de är jättenöjda.

Nån som vet om spat i tranås har nån hemsida?

Min pappa fyller 50 år i juni så vi funderar på att åka på spa då allihopa.

Marayah skrev 2009-03-01 19:24:48 följande:
    Jahapp, så idag kom mensen. Så ja kommer inte kunna utnyttja mitt alla hjärtansdags Medley kort mera då. Så J**LA typiskt.....
    Vad trist
    JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 19:42:26 följande:
    Hej på er. Jag bor oxå i Linköping så jag är här och snokar lite Vad är det för vattengympa ni pratar om, vanlig eller för gravida? Kan man gå från gång till gång utan att binda upp sig?
    Hej! Det är vanlig vattengympa. Man kan gå enstaka ggr o det kostar då 120 kr på eftermiddagar o 100 kr på förmiddagar.
    Fru T skrev 2009-03-01 19:47:05 följande:
    det finns en hemsida men ja kommer inte ihåg adressen... men googla du så hitter  du säkert
    Ja, jag hittade nyss Ser helt underbart ut!

Funderar på att ta detta för en dag:

Stora paketet: 1.295:-

Morgonrock och tofflor

Frukt och dryck

Aroma Ansiktsmassage eller Ansiktsbehandling klassisk – 50 min

Valfri Koppsbehandling  eller Massage- 50 min

Fri tillgång till bad och bastu

Fri tillgång till gym och stavgång

Lunch i vår anrika restaurang

Ett sånt paket vardera till oss alla, frågan är bara vad vi ska göra med barnen under tiden.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!