VI från Linköping Del 3!!!!
Marayah: Jag hoppar vattengympan idag, mina föräldrar åker hem ikväll.
Marayah: Jag hoppar vattengympan idag, mina föräldrar åker hem ikväll.
Åh, såå bra jag mår nu! Är såå avslappnad o utvilad! Har varit på spabehandling idag, det var det skönaste jag varit med om i hela mitt liv! Jag fick ett presentkort i julklapp av min älskade o omtänksamme sambo som tyckte att jag behövde lite avkoppling.
Nu är jag som på nyttfödd igen o med världens lenaste bebishud
De sammarbetar dessutom med simhallen under våren nu med lite spaaktigt några torsdagskvällar som jag tänkte om det var några här ifrån tråden som ville hänga med kanske
Verkar väldigt mysigt.
Det står så här:
Torsdagslyx
I samarbete med Nettans Hud & Skönhetssalong introducerar vi Torsdagslyx en skön och avkopplande helkväll i vårt rogivande romerska bad.
Under kvällen guidas du genom olika behandlingar av Anette Hambalek, auktoriserad hudterapeut, och får möjlighet att själv prova på olika hud- och hårvårdsprodukter. Torsdagslyx innehåller både mat och dryck, och dessutom finns en av våra duktiga massörer på plats för att ge avslappnande nack- och ryggmassage.
Så här går det till
I Torsdagslyx ingår
Tid och datum
Torsdagar kl 18.30-21.00
5/3 (Premiär), 19/3, 2/4, 16/4
Anmälan och info
Du bokar din plats i simhallens reception. Anmälan är bindande då antalet platser är begränsade. Vi kan endast garantera din plats när den är betald. Frågor om Torsdagslyx besvaras av Madelene Bälter, tel 013-20 71 56
Pris
345 kr för medlemar
395 kr för icke medlemar
Någon som är intresserad??
Nån som vet om spat i tranås har nån hemsida?
Min pappa fyller 50 år i juni så vi funderar på att åka på spa då allihopa.
Stora paketet: 1.295:-
Morgonrock och tofflor
Frukt och dryck
Aroma Ansiktsmassage eller Ansiktsbehandling klassisk – 50 min
Valfri Koppsbehandling eller Massage- 50 min
Fri tillgång till bad och bastu
Fri tillgång till gym och stavgång
Lunch i vår anrika restaurang
Ett sånt paket vardera till oss alla, frågan är bara vad vi ska göra med barnen under tiden.