Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-03-13 09:49:24 följande:
    Vad trist! Men då var det nog inte rätt hus för er. Nästa är nog bättre.
    Ja, man får se det så..fast hade ju varit väldigt kul att nästan bo granne med våra kompisar.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Jag har varit o lunchat med en kompis i Mjärdevi center, sen gick vi därifrån o hem, en ganska lång promenad. Då gick vi hem till henne ett tag innan jag skulle hämta Leo på dagis. Nu är Leo ute o leker själv på framsidan, strax ska vi till stan o möta sambon. Måste handla till kalaset på söndag.

JePaLuLi skrev 2009-03-13 19:45:51 följande:
    Haha, kolla in denna. Det är humor
    ">

Haha, är det verkligen på riktigt?
    JePaLuLi skrev 2009-03-13 20:14:55 följande:
    Jag har faktiskt ingen aning. Jag och Patrik diskuterade också det just...Kan det verkligen vara det? Kul är det iaf!
    Ja, kul var det ju O ännu roligare om det är på riktigt

O jag kan bara berätta om planerat snitt Men det var lika häftigt det som en vanlig förlossning (antar jag iaf eftersom jag inte fött vaginalt), jag blev som hög på lyckan trots att jag "bara" låg där

thelifesaviour skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna! En perfekt fredagskväll med andra ord! :D
    Låter ju bra Blir nog samma här, fast mycket senare, först ska vi se på tv o mysa
    Jen nifer skrev 2009-03-13 21:07:34 följande:
    Tack :D
    Välkommen!
    Fru T skrev 2009-03-13 21:11:21 följande:
    hehe ja du har ju en egen historia snitt hoppas ja på att slippa, ja menar så länge ja obehindrat kan klämma ut ungen så ska ja försöka göra det...
    Ja, det är ju det man helst vill såklart. Fast snitt ÄR faktiskt inte så farligt som många tror. Jag hör massor som säger att de är snitträdda, men det är lika häftigt mysigt som vaginal förlossning, om det är planerat snitt vill säga. Blir det akut så är det ju inte så kul.
    Fru T skrev 2009-03-13 21:20:14 följande:
    Ne asså ja va inne på att försöka få ett planetat välldigt länge men har kommit över det på nåt sätt... förut kunde ja ju inte se en förlossning eller äns prata om det utan att bara skaka å gråta men av nån anledning så är det som bortblåst... Ja hela grejen att få barn måste ju va skithäftig, vilken väg ungen än tar ja akutsnitt hoppas man ju på att slippa... dessutom vill ja faktist bada i sommar
    Varför skulle du inte kunna bada om du fick snitt?
    JePaLuLi skrev 2009-03-13 21:46:14 följande:
    Det är en fantastisk upplevelse att föda fram sitt barn. Visst gör det helvetiskt ont, men det är värt allt och lite till. Jag skulle inte byta det mot allt i världen och jag längtar redan till nästa gång.Skrev faktiskt om detta i min blogg i dag 2 år i rad har vi ju plussat vid den här tiden på året så jag antar att jag är extra sentimental... I år blir det absolut inget med det, men som sagt att föda är fantastiskt, häftigt och underbart!
    Det är lika fantastiskt med snitt oxå Ville bara framföra det
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!