Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-04-02 16:57:51 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 15:36:05 följande: har inget val när vovven ska rastas och stora tösen ska hämtas i skolan.får gå myrsteg.jag får helt enkelt stå ut med värken när inte vc hittar felet.sist både grät och skrek jag av värken på vc.kunde inte ens sitta eller stå eller vända mig om på britsen.när det är som värst så sprider sig värken ut i benen och armarna och handlederna.
    Du får anmäla dig till Diagnos okänd, där kan de ju få fram det mesta!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 19:22:27 följande:
    ja alla har nog sina saker som man kan sörja...
    Exakt, vi har nog alla tråkigheter i bagaget. Men man kan inte låta det styra ens liv. Man måste blicka framåt och försöka se positivt. Annars blir livet ganska tråkigt och det är så kort ändå!
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-02 19:57:57 följande:
    Idag fick vi plats på den förskola som vi ville ha så nu är jag så enormt lättad!I eftermiddags åkte vi ner på stan och hämtade mina nya glasögon, ett par lila från Dior, jätteläckra cellgifterna har försämrat min syn så....sen tog vi en glass på "Bosses glassbar" och tog en promenad hem i det underbara vädret!Har ni varit ute och njutit av vårsolen?
    Åh vad roligt! Grattis!
    Vad snygga glasögonen låter!
    Jag måste testa Bosses glassbar nån gång, alla pratar om den

Marayah: Tack så mycket för ikväll. Vad kul att jag fick följa med
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 21:40:47 följande:
    Jenny: Vincent har invigt skorna idag som jag köpte av dig, såå fina Han var ute o gick med dem idag när vi var på gården o lekte
    Åh vad roligt att de kom till användning och att du är nöjd
    De är jättefina!
  • JePaLuLi

Vart ligger trädgårdsföreningen och vad gör man där? Är det en lekpark?

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 10:12:29 följande:
    finns lekpark o massa gräsmatta o fik o glass o änder... hmm hur ska man förklara vart det ligger... drottninggatan nästan korsningen till djurgårdsgatan...  kan gärna möta upp dig om du vill med...
    Det låter jättemysigt!
    Det vore ju jättesnällt! Kan vi ses vid trädgårdstorget eller så?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 10:42:16 följande:
    hahahaha trädgårdstorget??? är det det som ligger där uppe med hästen på eller de där nere vid H&M
    Haha, heter det inte så det vid Mc Donalds?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 10:45:23 följande:
    jo det gör det säkert, men vet inte vilket som är vilket..där bussrna stannar eller va fan, det gör dom ju på båda...okej nytt försök... torget vid expert, mcdonalds, lekia osv eller torget där uppe med hästen på??
    Ja, där vid Lekia och HM...
    Men Marayah följer med och hon hittar nog Så vi kan mötas upp där om inte annat!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 11:40:25 följande:
    vart skulle vi mötas nu då??ska vi ta trädgårdstorget vid ca 14.30
    Det blir bra
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 12:58:45 följande:
    kalas då ses vi där sen då..kalasväder för att vara ute med de små, har precis stoppat mr i säng för o se om han vill sova en sväng... annars blir det nog att åka lite tidigare in till stan o gå en sväng..
    Ja, här sover Lucas än så vi kanske inte hinner till 14,30. Vi kan ju ses där kl. 15. HAr Maria med mig så hon hittar
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-04-03 13:59:05 följande:
    Åhh, vad jag önskar att jag kunde följa med till Trädgårdföreningen i em. Men tyvärr får vi hålla oss hemma. Elin har hög feber och hostar och snorar. Har fått Mollipect till henne men hon bara kräks när hon får den. Just nu sover hon, när hon är vaken bara gråter hon. Jag tycker så synd om henne. Som tur är får vi i henne välling iaf, för mat vill hon inte ha. Och j--la hormoner i min kropp gör att jag bölar mest hela tiden. Skitjobbigt!Jag vill ju vara ute i solen.
    Jättesynd att ni inte kunde komma
    Men det blir fler ggr!
    Stackars lilla Elin. Hoppas hon blir bättre snart!
    Trevlig helg!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!