Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Nu börjar jag få en riktig bebismage, lagt upp bild i galleriet! :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour

Diana, se till att få ordentlig hjälp nu! Så kan du inte må, låter inte alls bra! Lycka till idag, ska tänka på dig.

• thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-14 08:53:23 följande:
    Nej det är verkligen en så konstig känsla jag har. Jag mår ju bra i övrigt så jag vet inte riktigt vad jag skall vänta mig. Att jag haft högt blodtryck är ju inget ovanligt, det har jag ju alltid haft, men om det beror på det eller om det är något annat som spökar det kan jag inte svara på. Konstig känsla.
    Vänd dig till din barnmorska och kräv att få hjälp.. För känns det sådär konstigt så behöver man ju få lugnas ned åtminstone.
  • thelifesaviour

Fru t! Gud vilken fin bild på dig, mannen och magen! :)

• thelifesaviour

Verkligen jättefin bild!

Och som Ewa säger, vart ska man annars ha sina vänner om inte lite i hörnet? ;)

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-14 20:35:51 följande:
    mmm spec om det blir et sånt där kort som man blir suuper nöjd me, då får man klippa å klistra för det står nån mupp i bakrunden å smilar rakt in i kameran
    Haha, dagens i-landsproblem. :D
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-14 20:38:52 följande:
    maaaat *mumma* spagetti å köttfärssås, tackar tackar mannen
    Ja, vad är grejen med det?! :)
  • thelifesaviour

Jag kommer också en liten stund! Måste iväg på kvällen, men en liten stund kan jag trilla med. :) Trädgårdsföreningen är ju typ utanför dörren.

• thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-16 13:52:17 följande:
    då var det daxs igen jag verkligen längtar till att få flytta från detta getto.ryd c är numera zigeranas tiggarställe. i helgen satt en zigenartjej och tiggde.igår kom två stycken j*kla zigenartiggare som gick efter folk och försökte övertala dem om att ge dem pengar.de frågade min make som bad dem fara åt fanders. av oss får de då inga pengar. gaaah vad jobbiga dessa tiggare är!
    De är verkligen över allt just nu.. Blir tokig. Inte bara romer, utan alla möjliga människor. Igår fick jag köra iväg fem stycken när jag gick på stan. Blir tokig. Invasion i Linköping..
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-16 14:15:19 följande:
    Min man blir alltid vansinnig på dessa, vare sig han är i tjänst eller ej. Spec dom som stryker omkring å lurar folk att köpa kattguld! Han ringer å tipsar polisen om vart dom befinner sig direkt (vilket alla borde göra) Han känner ju igen dessa idioter på lång väg... Om ni blir "attakerade" på tex maxiparkeringen av en tant som vill sälja så kika er gärna omkring efter en bil där det sitter en gubbe i å ta reg nr å ring å tipsa polisen, det uppskattas!
    Ja, jag försöker hålla koll på det också.
    Satt och fika igår och en av tjejerna blev tokig och rev lappen ur handen på kvinnan. Rätt spännande. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!