• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Någon här som varit på mammografi? När gör man det?

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-24 17:02:45 följande:
    ajaja för cellprov.det är värre än att föda barn.har gjort det två gånger och bägge gångerna var rena helvetet då det gör så ont
    Vad är cellprov? Har nog aldrig gjort det... eller har jag det?
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-24 17:12:39 följande:
    barn är så roliga.de säger precis vad de tycker.ibland tappar man hakan och ibland blir man sårad då barn inte tänker sig för då de säger det de vill säga. tösen pratade rätt mycket om bebisen vi förlorade under ett tag.och hon sa en del som sårade mig enormt mycket.men barn är som de är.de förstår inte jämt att de sårar. fy vad kallt det är ute idag,snöra emellanåt och blåser kallt. idag skulle man packat,men ush vad tråkigt det är.så det får bli till att packa imorrn istället. nån i tråden som följer LOST?vet nån när reprisen går?har kollat på tv4 hemsida men där kan man inte se gamla avsnitt
    du får väl ladda ner hela säsongen från usa istället =D
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-24 17:12:19 följande:
    Jag har bara gjort det en gång, men jag tycker inte att det gjorde så ont. Ska göra det på torsdag istället. Fick nys på en auktion på tradera och Patrik vågar inte ta ansvar för den Sen ville de visst gå på stan också så då kan vi ta det samtidigt. Mig spelar det ingen roll vilken dag jag ligger med benen i vädret
    Jag vet att min syster gjorde mammografi när hon var 27 år... men det var ju ett annat landsting.. så det var därför jag blev lite nyfiken. Tycker det gör grymt ont i alla fall. Cellprovet kan inte ha varit så farligt för det kommer jag inte ens ihåg att jag gjort.. men gubben min säger att jag gjorde det förrförra året... så *jaha*
  • dinana

Här avskyr båda att laga mat, så man drar sig alltid för att laga mat.. vet knappt vad matlagning är... Skulle verkligen behöva gå på matkurs eller nått.. Eller jag kanske skulle ha låtit bli att skolka från hemkunskapen i grundskolan.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-24 17:22:48 följande:
    haha samma här.här blir det typ "det är din tur att göra mat"*skratt*
    Haha, ja det där känner jag igen... eller vi ringer till OnlinePizza istället.
  • dinana

Ja, å snart är det min tur... åh, vad jag längtar nu. Men men, vill ju helst gå fulltid ut.. men en annan del vill att bebis skall komma nu. Men tidigast min födelsedag är nog bäst. Nu har bebisen hicka.

• dinana

Usch, barnvagnar kan man ju hålla på å kollar på i evigheter. Jag älskar verkligen min BB, men jag vet ju inte hur det kommer funka i sommar utan syskonvagn. Skulle vilja ha en. Någon som vill bli av med en kanske? Kanske skall kolla blocket, men de brukar ju kosta så mycket där... tänkte typ en för några hundra...

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-25 11:06:10 följande:
    Vi får planera nåt. Jag är grymt sugen på att gå och simma! Har lite svårt att komma ifrån på dagarna bara, barnen klarar sig liksom inte själva än Idag har jag varit mamma i 16 månader!!
    Nej precis... det är ju det som är grejen. Men sen vet man ju med att om man skall gå längre sträckor eller vara ute länge så är blir de ju snabbt trötta i benen och då kanske inte alltid ståbrädan är så rolig utan de vill ligga/sitta i en vagn istället. Och då vore ju en syskonvagn rätt aktuell. Jag kommer ju börja promenera en hel del när bebisen är ute för vill ju gå ner de där extra kilona som jag lär gå upp nu den sista tiden. Hittade två vagnar på blocket som verkade intressanta, så har mailat om fler bilder nu. Får se om de hör av sig.
  • dinana

Vad tror ni om en Brio Twinette? Hittade flera stycken på blocket.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!