Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping Del 3!!!!

Jag åker bort på onsdag och är borta i två veckor så vi får se om jag kan vara med! Men de lät super mysigt iaf!

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 21:51:48 följande:
    hoppas väl på det iallafall...  skulle verkligen vara jätteskoj om du kunde komma..
    Tack!!
  • Marayah

Hihi, Filip säger inte mycket nej. Är för det mesta en glad skit! Sån var Marko när han var liten med. Så ja lär väl få ett helvete när nästa kommer. Haha!! Men är Filip hungrig eller trött så blir han lite kinkig..

Ja men absolut, inte ska ni rätta er efter mej när de e så många som kan den helgen.
    Synd bara att ja alltid åker bort när de blir stor träff med massa mysigt.. Men de e inget man kan göra åt. Ska juh ha massa mysigt med min familj där uppe så ja tror inte att det går nån nöd på mej. Även om ja kommer att sakna er här nere en massa.

• Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:18:39 följande:
    du får komma hit o tugga gräs med mig när du kommer hem... kan släppa våra kalvar på grönbete o mummsa kladdkaka
    Hihi. Det lät som en bra ide.
  • Marayah
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 07:51:53 följande:
    Usch, sambon trafikolyckade sig på vägen till jobbet idag, fick väja för tre rådjur och rakt in i staketen vid sidan av motorvägen, in i en stor betongklump. Tur att allt gick bra med honom och med djuren. Bilen är dock inte så glad..
    Men fyy så hemskt!!! Stackarn! Inte roligt med sånt där.
  • Marayah
    dinana skrev 2009-04-17 08:05:19 följande:
    Åh, vad jobbigt. Men vilken tur att gubben din klarade sig oskadd. Tråkigt när det händer dock. Sambon blev befodrad igår på jobbet, vilket han är jätteglad för. Han har bara jobbat där i ett halvår och är nu redan chef för sin avdelning. Snacka om att han är stöddig nu =)
    Va skönt för gubben! Grattis!!
  • Marayah

Jisses, man kan juh inte annat än bli förvånad. När man får en låne telefon från en operatör, kollar dom inte upp sina telefoner och raderar videoklipp, bilder och låtar som dom innan har haft i mobben??? Iaf till saken. Kollade igenom nu och hittade ett klipp där med värsta porren i. Nån dummer som suttit framför datan och spelat in med mobilkameran.. {#lang_emotions_yell} Tur att det "bara" var jag som hittade det. Kunde juh lika gärna vart en ungdom/barn som skulle haft den där låne telefonen.

• Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-04-18 09:09:58 följande:
    Det händer OFTA att de får tillbaka lånetelefoner med massa porr på. Men de borde ju kolla igenom dem och radera det som finns. När Patrik var lagerchef på elgiganten så var det nästan varje telefon sm behövdes fixas. Fy va jag är trött idag! 5 ½ timme på akuten satte sina spår. Antagligen alla spänningar också. Fy vad ont det gör i en när ens barn bara skriker rätt ut av smärta och man inte kan göra nåt. Jag skulle ha gjort vad som helst för att ta smärtan ifrån honom. Idag vaknade han och var kokhet så jag vet inte om det är en reaktion på gårdagen. verkar som att det får bli en lugn dag idag. Vi som skulle kolla på brudbuketter!
    Fy sjutton! Vilka knäppa människor det finns egentligen. Fast iofs så i dagen sverige så är juh porr inget konstigt om man tänker så.. Men som sagt, dom borde kolla igenom bättre.

Gumman!! Hoppas att han blir ok snart lillen! Kan ju som sagt vara kroppens försvar och läkning. Krama om han från mej. Plutten!
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-18 09:26:24 följande:
    Kikar in lite snabbt bara..ska ner på stan nu o handla lite kläder till mig. Hann inte det igår för jag fick sitta på vårdcentralen i nästan 2 timmar igår eftermiddag! Sen ska vi bara hem o fixa oss iordning o sen ska vi på dop. Skorpan: Jag såg att du hade en kommentar med i nya numret av familjelivstidningen
    Nu vart ja ju nyfiken. Har inte hunnit läsa tidningen än.
  • Marayah

Lillisen är oxå med. Har svarat på en av de 7 nybörjarfrågorn. Hihi..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!