VI från Linköping Del 3!!!!
Jag åker bort på onsdag och är borta i två veckor så vi får se om jag kan vara med! Men de lät super mysigt iaf! ![]()
Jag åker bort på onsdag och är borta i två veckor så vi får se om jag kan vara med! Men de lät super mysigt iaf! ![]()
Hihi, Filip säger inte mycket nej. Är för det mesta en glad skit! Sån var Marko när han var liten med. Så ja lär väl få ett helvete när nästa kommer. Haha!! Men är Filip hungrig eller trött så blir han lite kinkig..
Ja men absolut, inte ska ni rätta er efter mej när de e så många som kan den helgen.
Synd bara att ja alltid åker bort när de blir stor träff med massa mysigt.. Men de e inget man kan göra åt. Ska juh ha massa mysigt med min familj där uppe så ja tror inte att det går nån nöd på mej.
Även om ja kommer att sakna er här nere en massa. ![]()
Jisses, man kan juh inte annat än bli förvånad. När man får en låne telefon från en operatör, kollar dom inte upp sina telefoner och raderar videoklipp, bilder och låtar som dom innan har haft i mobben??? Iaf till saken. Kollade igenom nu och hittade ett klipp där med värsta porren i. Nån dummer som suttit framför datan och spelat in med mobilkameran..
Tur att det "bara" var jag som hittade det. Kunde juh lika gärna vart en ungdom/barn som skulle haft den där låne telefonen.
Lillisen är oxå med.
Har svarat på en av de 7 nybörjarfrågorn. Hihi..