VI från Linköping Del 3!!!!
Puh, nu har jag slagit in paket i en timmes tid, en del är visserligen Vincents paket, passade på att ta dem samtidigt.
Puh, nu har jag slagit in paket i en timmes tid, en del är visserligen Vincents paket, passade på att ta dem samtidigt.
O jag sitter med Vincent i famnen som vaknade o var livrädd för våra jävla tonårsgrannar har tydligen inte lärt sig att stänga en dörr försiktigt, säkert 10 ggr på kort tid så har det smällt i deras dörr så det ekar. Så gör de jämt, suck!
Nu sover han i min famn, får väl ta med honom till våran säng..
Leo tackar alla så hjärtligt för gratulationerna
Vad ni har skrivt i dag! Har inte hunnit in här nåt idag alls, lite abstinens hade jag nu
Vi städade på fm o gjorde färdigt tårtan, morgonen började självklart med att vi sjöng för Leo, Vincent sjöng högst
Han fick massa fina paket av oss, men de allra bästa var cykeln o en radiostyrd polisbil.
På em kom släkten o några kompisar till oss (Leos gudmor) o då fick han bland annat de där fotbollskorna som han o morfar var o tittade ut, med tillhörande strumpor o riktig boll
o en massa fina kläder o massa andra saker.
Nu kommer sambon o Leo med pizza, riktig onyttig dag, men vi orkade verkligen inte dag, är såå trötta. Så imorgon börjar det hårda livet igen ![]()
Några som vill komma hit o fika imorgon? Vi fick massa fikabröd över som vi inte kan frysa in igen.