Familjetrollet skrev 2009-05-12 14:15:34 följande:
vi tror inte heller på gud,så därför är inte våra töser döpta.men de får döpa sig om de vill
ring och kolla.tror det kan vara skrämmande för molly om de ska göra vändningsförsök på dig.kan inte din sambo ta ledigt?
många styrkekramar till dig.jag återgick till jobbet en månad efter att förlorat barnet.det var det värsta jag har vart med om.alla på jobbet var som förbytta och hälsade inte ens längre på mig.efter några dagar gav jag upp och slutade där.som tur var var det arbetsträning och jag hade noll kr i inkomst!att jobba gratis och bli så utfryst var inget jag klarade av just då.ta tid på dig så att du får sörja färdigt genom den värtsa delen.jag kände mig stark efter en månad.sanningen var att det tog ett år innan jag ens kunde se åt en bebis utan att få gråtattacker.till slut led min make då jag höll mig hemma för att slippa plågas av alla gravida och bebisar.
Jag kommer få bebis väldigt nära mig då min lillasyster ska ha i juli och de kommer bo grannar med oss. Men det ska nog gå.
Hur jag gör med jobb vette sjutton ännu, än känner jag mig definitivt inte redo att ge mig ut, har göra med att kunna vistas bland folk alls!
Ska skriva in mig på amf i första hand så jag får pengar utbetalt till hösten ialla fall, har fp kvar så den räcker till 1 aug. Sen får jag gå vidare från det och se vad amf kan hjälpa till med vilket kommer bli noll förmodligen.