Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

VI från Linköping Del 3!!!!

Godmorgon!
    Härlig sol, hoppas blåsten avtar.
    Idag är det studiedag på dagis så Elin och jag passar på hälsa på goda vänner!

Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2009-05-13 08:33:11 följande:
    Ingen som har ett stort rabarberstånd som vill bli av med lite framöver? Saknar att ha ett eget rabarberstånd men har inte kommit oss för att skaffa ett hit ännu, hade vid förra huset. Så när lönen kommer blir det till att sticka och köpa ett eller flera. Brukar göra mumsig rabarbermarmelad.
    Har bara ett litet som jag planterade förra året. Men hoppas på att dcet ska bli riktigt stort.
  • Skorpan08
    dinana skrev 2009-05-13 08:47:20 följande:
    Nu bär det iväg till sjukhuset! Hoppas nu att allt går som planerat - så hör jag av mig igen sen när jag kommer hem ikväll. Hej då tjejer!
    Tänker på dig! Kramar
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-05-13 08:45:11 följande:
    Jag ska på blomsterkonsultation idag. Det blir spännande! Jag gillar egentligen droppformade brudbuketter, men eftersom jag är kort så kommer hon avråda från det. Har ingen aning om vad jag vill ha, men de har väl säkert en massa förslag.Hoppas att pojkarna har somnat då
    Droppformade bukettter är jättefint. Det ville jag ha men så bidde det inte.
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2009-05-13 08:40:03 följande:
    Ja det tar ju ett tag innan de kommer igång ordentligt. Så vi kommer ju inte kunna ta nåt utav det som vi sätter i år. Syrran hade ett gigantiskt stånd! Men hon har ju flyttat isär med honom och bor ju inte kvar i det huset.
    Jo, jag hoppas kunna ta lite från det i år. Förra året gick det ju inte. Vill så gärna gör rabarberkaka.
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-13 08:58:06 följande:
    Stackars mannen, han kommer inte få en lätt väntan den sista tiden Han är helt övertygad om att det kommer sätta igång när som, han tippade tillome på i natt... å det bara för att en kolega till honom sa att när hans frus slempropp gick så sa det poff å så starta det inom 48h..Ja har försökt att förklara för honom att det kan vara jätteolika för alla å att ja inte änns är säker på om slemisen har gått eller ej, men han är helt övertygad Igår hade ja en hel del "mensvärk" neråt å det kändess nästan som underlivet skulle vända sig utåin, när ja bad han hämta värktabletter å vetekudden så så han nöjt "snart har vi bebis" å när ja sa att såå ont har ja inte då säger han bara, eh det är din jädra envishet som sätter in, du har bara en hög smärtgräns... Stackarn kommer få en lång väntan för ja tror inte alls det är på g å dessutom så är det typ ingen på mammas sida som fött innan bf...Men han tror mer på det som hans kolegor beskriver från deras upplevelser å vad han läser i tidningar än vad ja säger, så han får skylla sig själv..
    Klart han längtar nu!
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-13 09:12:44 följande:
    hehe joo det gör ju vi båda men det är precis som han försöker övertala mig om att det är på g..
    haha, han kanske tycker att han har mer erfarenhet när det kommer till barnafödande? Men han måste ha glömt en detalj: Det är du som har bebis i dig!
  • Skorpan08

Ha en underbar dag allihopa! Passa på att njjuta av det fina vädret! Det ska iaf jag göra. Kramar

• Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-14 12:14:48 följande:
    Ja håller alla tummarna på att min bäs inte kommer reagera på jordgubbarna via amningen ja, vägrar genomgå en sommar utan jordjubbar det går bara inte...
    Det är därför jag ska ha bebis efter sommaren! {#lang_emotions_wink}
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-05-14 12:48:12 följande:
    vet nån villken dag greys A går i repris?somnade ifrån avsnittet i går.på kanal5 hemsida finns ju inga avsnitt på detta program
    Min äldsta dotter brukar kika på dessa sidor när hon söker serier:
    NinjaVideo.net
    Tv Shack-tune in
    En av dom måste man registrera sig, den andra inte.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!