Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-04-21 18:09:55 följande:
    Det visste jag att du kunde! Klart du ska vara stolt över dig själv! Det är inte lätt att plugga med barn hemma. För några år sedan när jag bodde själv med mina tre stora pluggade jag och det var nog det tuffaste jag gjort.
    Du är så söt! Men det funkade ju för dig trots allt med.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Vi var förresten på BVC idag och hade läkarkontroll för Filip e 10 månader idag.
    8895g och 73 cm lång är Filip nu. Han följer inte längre kurvan utan har "gått ner" en aning, inget oroande då han inte alls är smal, men läkaren menade på att vi skulle ha koll till nästa besök så han inte stannade upp mer i vikten. Men HALLÅ, Filip e inte ett dugg spinkig så ja e inte alls rädd för nått sånt. Han e ju mammas lilla matvrak juh..

• Marayah
    thelifesaviour skrev 2009-04-21 19:48:23 följande:
    jag har också en bilddagbok, som jag har börjat uppdatera lite igen. Men man måste vara inloggad för att kika på bilderna. todayiamabird.bilddagboken.se
    Har lagt till dej.
  • Marayah

Här är man uppe med tuppen idag. Pojkarna vaknade tidigt med. Marko sitter och frågar om vi inte ska åka snart hela tiden. Inga nerver alls. Precis som mamma just nu.
    Vill ni hänga med på vår utflykt så finns vi med på bilddagboken för den som inte visste de. marko0filip.bilddagboken.se Nehepp, göra lite nytta. Ska snart packa ner datorn med. Måste ha den med om ja ska kunna plugga ju.. Så garanterat kommer ja att logga in här o skriva liten läges rapport. Ha det så bra Alla nu!!

• Marayah

Tack alla för lyckönskningarna. Det funkade nog. {#lang_emotions_tongue_out} Har gått över förväntan idag. Sitter just nu och tittar på rent hus.

• Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-04-22 21:48:58 följande:
    Vad skönt att resan upp gick bra! Jag har hållit tummar och tår för er mest hela dagen.
    Tack så mkt vännen.. Måste vart därför de gick så bra.
  • Marayah

Vilken toppen dag vi har idag.. Här har man lagt liten kille ute i vagnen för att sova. Snart ska vi ta en promenad Jag, Marko, Filip och Momma!!!

Btw Ewa det gick fint med selen förutom att ja fick otroligt ont i axeln som selen satt på, men detta kan ju bero på att ja hade ryggan på mej samtidigt med massa grejjer i. Men ja tog mej iaf hit utan vagn de var huvudsaken.

• Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 11:17:40 följande:
    jo jag får med lite ont i axeln, tror man måste spänna lite mer, sen är man ju lite ovan att bära så med.. men skönt att det gick bra iallafall..
    Jo ja tror de med. Tar nog ett litet tag innan man får in rätta inställning o så. När vi klev av i Sundsvall för att byta så tyckte ja att den satt bättre än bytet i sthlm. Är ju så olika vart på höften man sätter den med. Bäst tyckte ja att de var ju längre fram på magen den satt typ. Hihi.
  • Marayah

Skorpan: Här har vi 7 grader i skuggan, men de känns lite små kyligt, men ja tror de har med att isen ligger kvar på sjön än och lite snö syns på backen på några ställen.

Lillisen: 238 var fin.

• Marayah

Kan säga att ja kunde haft en Marko mindre idag. {#lang_emotions_yell}
    Vi var nästan på macken så springer han rakt över vägen. Varken jag eller mamma hann reagera. O han tittade sig inte för. Här nere på vägen kör dom som dårar, men som tur i oturen var så kom det en äldre man och körde sakta så han hann stanna för Marko som bara gick rakt ut i vägen, för att sen inse att de kom en bil och sprang... *puh!*

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!