Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-15 11:55:46 följande:
    ohhh jag kom precis på det bästaste av alla bästa ordspråk om att tycka om sig själv..det finns ingen som är likadan som jag o därför är jag vackrast av alla mig
    Me like!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-15 12:00:57 följande:
    herregud,villka människor det finns!vad är nöjet med att leka med döden och skryta om det?vissa ska banne mig inte ha körkort!www.familjeliv.se/Forum-5-98/m43070013.html
    Jag läste den där tråden igår. Fattar inte om hon vill att man ska tycka synd om henne? Idiot! Tur att de tog henne!

Läste en annan tråd också som visserligen låg í sandlådan, men den handlade om att hon inte slog sina barn så hårt. Det blev knappt några märken... Det är väl för f*n inget att skämta om! Det finns tyvärr många barn som har det så
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 12:04:10 följande:
    ja jag med, sa det precis till en kompis på msn som håller på att banta...tyckte det va väldigt smartigt sagt av en tjockis som jag...
    Jag brukar köra med att det är bra att ha lite extra att ta av i dessa bistra tider
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 12:26:13 följande:
    bara lite mer att älska...
    Exakt!
    Och i ärlighetens namn så har jag hellre lite extra än ser ut som en pinne som kan gå av när som helst.

Är det ok om jag skriver ditt nyfunna citat i min blogg? Skriver så klart att det är du som kommit på det Tyckte det var så klockrent!
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-15 12:31:30 följande:
    Vad ni har skrivit på bara några timmar! Har varit hos min kompis som bor en minut härifrån o umgåtts ett tag, trevligt!Ang djur så blir det ju tyvärr inga här eftersom vi är allergiska (kanske kanin då om det funkar), men jag tror mina barn överlever ändå trots att de inte växer upp bland djur Jag har överlevt min barndom iaf  o hade aldrig nån direkt längtan efter djur, förutom katt som jag fortfarande vill ha, men det funkar inte tyvärr.Är ju dumt att utsätta sig o barnen för det, det är redan jobbigt som det är åtminstone för mig, som har både astma o pollenallergi oxå..
    Jag tror visserliigen att det är bra för barn att få växa upp med djur. Men det finns ju ingen anledning att riskera deras hälsa. Att ge bort våra katter var fruktansvärt jobbigt och jag grät dagligen i flera månader. Men så klart är Lucas hälsa det viktigaste. Jag hoppas att vi i framtiden kan skaffa oss nåt djur.
    Har du problem så kan det bli väldigt jobbigt. Patrik är likadan, men jag hade katterna när vi träffades så han stod ut. Men när det drabbade Lucas blev det ju en annan sak...
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 12:32:15 följande:
    absolut... skicka mig bloggadressen sen bara så jag kan titta... alltså inte för att kolla att du skrev att det va jag som sa det eller så utan mest bara för jag är nyfis o vill läsa i allmänhet..
    Hehe, det är lugnt
    Jag inboxar sen!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-04-15 12:07:57 följande:
    Hej svejs!Igår var vi till Bp i Nrkpg och köpte en ny vagn till Elin. Jag klara ju inte att köra den stora Brion längre, det gör så ont i fogarna.Så nästa vecka säljer vi Brion!
    Känner mig lite dum som inte kommenterat din vagn, men eftersom jag tidigare uttalat mig om att jag inte gillar Carenas vagnar så står jag fast vid det. Gillar inte folk som vänder kappan efter vinden! Men den var fin, jag gillar färgerna Och det viktigaste är ju att ni blir nöjda. Det är faktiskt tillåtet att tycka olika

Hoppas ni mår bra annars hela familjen!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-04-15 12:41:42 följande:
    Det är väl toppen att man kan tycka olika, trist skulle det bli annars. För tänk om alla skulle ha likadana vagnar.
    Ja det skulle vara väldigt tråkigt!
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-04-15 12:50:35 följande:
    Skulle vara vääääldigt lustigt med om inte annat. Hihi.. Vilka fina presenter man får av sina barn. Har just vart och kastat bort en.
    Haha du har hakat upp dig på att jag kallar det present i blöjan
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-04-15 12:58:21 följande:
    Kan man börja cykla med filip bak på cykeln "redan"??
    Ja klart du kan.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!