• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-04-07 09:29:11 följande:
    Ja, fast hon är inte så vild att hon inte kan sköta sig själv =) Jag har suttit i solstolen de senaste dagarna medans hon lekt i sandlpådan. Hon vet att hon inte får gå längre än så tack och lov. Hoppas hon är snäll och håller sig inom gränserna tills bebisen är ute. Det är dock värre om vi går på IKANO, men då har jag alltid en kompis med som kan hjälpa till att passa henne.
    hur har du det med trycket nu?

har dom sagt nån "gräns" när du måste ringa7komma in eller ska du avgöra det själv? Att vara orolig höjer ju trycket me så det låter ju inte ett dugg bra...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-07 11:57:35 följande:
    Nej, han får inte följa med på något... han har aldrig sagt att han velat, men har ju frågat honom. Det är ju helt upp till honom. Jag klarar mig gott utan honom. Men det stör mig något förjävligt  när han inte kan ta å slänga sin smutstvätt i tvättkorgen. Eller att han lämnar ölburkarna framme. Står två flaskor öl brevid mig nu och två burkar.... Det är ju knappast för min skull han skall slänga dem i pantkassen... Men men... Han skall allt få sig en utskäällning i eftermiddag när han kommer hem...
    Ursh hade min man betett sig så så hade han fått veta va han hette kan ja lova du får säga åt han på skarpen... Å va trisst att han inte vill följa me till bm å sånna saker, ja tycker det är guldvärt att göra sånt gemensamt.

Min man låter mig ju inte änns ta i damsugaren längre. iofs så gjorde han ju knapt det inte innan heller men han är ju iallafall förstående å mina problem är ju inte i närheten så alvarliga som dina..

Ja har tagit v.rums fönstrena nu å fick ont i ländryggen me en gång så får avvakta med rästen, antingen till senare eller ta ett rum/dag men mannen blir glad för det lilla!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-07 12:53:57 följande:
    Vi är alla olika, jag vill inte ha med honom.
    Varför?
    Bf 30e Maj
  • Fru T

Å ja lär mig visst aldrig!

Nu har ja målat HELA spjälsängen i ett kör... så nu kan ja knapt gå från soffan till toan för mina höfter gör så ont *ja e inte så smart ja*

Nu ska den torka i 16 timmar å sen ska ja göra en strykning till, sen är den klar

Men det är såå typiskt mig, sa ju att ja skulle ta en sida i taget just för att ja visste att ja skulle få ont men när ja väl börjat så kan ja ju inte sluta å vips så hade ja tagit hela... men fin blev den!

får skylla på att ja är blond

Bf 30e Maj
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-07 18:55:19 följande:
    Oh, idag är jag så extra kär i min sambo! När jag kom hem hade han burit upp vår gamla skräp-tv från förrådet och ställt in den i sovrummet. Så skönt när jag är ensam hemma och såhär trött. :)
    Man blir så gald för det lilla ja blir glad för en sån grej att när vi va på macken förut å ja bad mannen köpa en Magnum till mig, å han kommer ut me RÄTT sort Magnum
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-04-07 20:15:30 följande:
    och gravid det går inte bra ihop!
    Ne eller hur å dessutom sjukt envis..
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 16:46:58 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/firstandhappy/galleri.p...#kolla in sängen nu då... alldeles fiiiin, fan va stolt jag är..
    fiin

ja pallar inte göra en andra strykning på min idag så det får bli till helgen iställe, å väntar me kort tills den är bäddad å fin...

Idag har ja suttit nersjunken i en sackosäck ute i Tallboda å glott när min kompis röjde garderober... Jädrar va skönt det va å sitta i en sån då, fick inte ont nånstans ju, sa till mannen att ja vill ha en men d blir inge för dom kostar ju så jädra dant
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 17:03:01 följande:
    klart du ska ha en säck... kommer du ha massa nytta av sen med juh... (ehhh inte en aning men det lät bra)Har slängt ner lite fler galgar i påsen nu...
    hehe det sa ja me men det funka inte...
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 17:22:03 följande:
    vi har bara mörka möbler o till wille va allt mörkt så nu kör vi nytt..detta är alltså den enda vita möblen som finns i hela lägenheten..
    Vi har ju svart byrå å svarta sängbord så här blir ju spjälsängen svart det är såå fint till dom lila väggarna!!
    Bf 30e Maj
  • Fru T

Nehe nu ska mannen få böra ner tvätten åt mig så ja kan tvätta..

Bf 30e Maj
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!