-
Ja jag såg det där också... leverans från utlandet är ju upp till en månad.. så du får nog ta och vänta ett tag till. Jag beställde från Kina i början av november och fick varan den 14e december... Det var i och för sig vid jul, men de skrev det i auktionen att leveranserna kan dröja en hel del när man beställer från utlandet. Och har för mig att det har en massa högtider i asien nu... så då brukar leveranserna dröja extra länge. Om det nu är därifrån hon beställer sakerna...Familjetrollet skrev 2009-03-27 12:01:59 följande:tack. har du läst hennes info.där står det att hon skickar från utlandet medan bor i sverige.hon står inte reggad som företag vad jag kan se på T hoppas du får dina varor nu ska jag ut och gräva mig fram i snödrivorna*skratt* -
Jag gick upp 18 kilo med Molly, men jag var inte speciellt svullen. Såg likadan ut innan jag var gravid... var kanske pluffsigare, men hade inga svullna händer eller fötter eller ben eller nått.
-
Ring till posten och prata med dem.JePaLuLi skrev 2009-03-27 12:25:08 följande:Men hur får jag reda på det? -
Familjetrollet
Jag drar till IKANO nu.. du kan ju ringa på mobilen om du vill ses något. Jag skall vara där en stund nämligen. Men ring/smsa om det är något. Är nog där till fyra i alla fall.. men inte längre... skall vara hemma innan sambon kommer hem.
-
Det var väl okej.. Molly vägde 8500 på sin ettårsdag och var då 71,5 cm lång. Och de klagade inte på henne då... De tyckte att hon växte på alldeles perfekt... Nu däremot kommer de säkert klaga, för hon har inte gått upp något sen 18 månaders kontrollen.. =)Skorpan08 skrev 2009-03-27 15:40:21 följande:Marayah: Tack för en supertrevlig fm. Här är vi hemkomna från bvc. Elin har fått spruta, det var inget kul. Dom tycker hon är liten och vill att vi kommer och väger en gång innan 18-månaders kontrollen. Ok, det kan vi väl göra men jag är inte det minsta orolig. Hon är 75 cm lång och väger 9150g. Visst låg hon högre på kurvan när hon var nyfödd men än sen? Hon är ju pigg och aktiv och glad och frisk. Nänä, det behövs mer för att jag ska bli orolig. -
Haha, som Molly på två årsmätningen =)JePaLuLi skrev 2009-03-27 18:20:48 följande:Lucas var 82 cm och vägde 10500 på 1 årskontrollen. -
Japp.... så är det...Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 19:31:06 följande:Jippi! Det var ju det jag sa, på måndag, tisdag o onsdag ska det bli 7-8 grader o sol
Fast här är det regnigt och grått... men lite solsken kan ju behövas nu känns det som.
Sitter och pratar med min pappa och han är helt förkrossad. Så jobbigt när de som står en så nära lämnar världen. Vet inte riktigt vart jag skall ta vägen. Höll på att tappa andan när jag skulle berätta för sambon om vad som hänt. Det brast verkligen inom mig. -
Maria har jag på Facebook.. hon la in sig där för ett par dagar sedan. Men har inte varit inloggad där så mycket... så jag har inte snackat med hennes å mycket där.
Här köper man nästan bara begagnat. Brukar köpa lite klädpaket emellanåt och leka med när de dyker upp. Har en tjej här på FL som jag brukar handla av ibland också.... jaja...
*suck* Sambon är ute och roar sig ikväll..så jag får väl sitta här med min popcornskål å gråta lite med en flaska cola. Lets dance är inget för mig, så jag vet inte riktigt vad jag skall titta på. Tips?
-
Nu är man hemma här... och visst hamnar man framför datorn det första man gör när man kommer innanför dörren. Hade tänkt gå på toa, men det får komma i andra hand.. Är såååå kissenödig efter alla drinkar.
-
Nej det var verkligen knökfullt på Tornby idag. Jag var där och köpte ettt presentkort på HM till svågern som fyller år idag, och sen kände jag inte för att vara där mer utan åkte hem igen. Det trista var att jag tydligen fick punka igen på bakdäcket vilket är såååå störigt eftersom jag lagade det i höstas... (har ju typ cyklat tre gånger sen dess).