• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-09 13:24:48 följande:
    får kolla runt lite, har som sagt skissat upp namnen på barnen på vaggan så nu måste jag ha färg o de minsta finaste jävla penslarna jag kan hitta för att kunna måla till det lite fint med.. hade tänkt beställa från Panduro men orkar inte vänta flera dagar.... ska ju måla nu...Kommer säkert knalla runt ditt hus sen då..
    Gunns hobbybod har prylar från Panduro (det är den där maskerad butiken samma gata som stångebro gatukök här hos mig)
    Känner mig ganska säker på att även Medmera har Panduro prylar så beställa på nätet känns ju lite onödigt ja köpte tec en sån där pappersskärare från panduro, som dom tog hem åt mig på Gunns...

Medmera ligger bravid HiFi butiken.. (men det kanske inte säger dig så mycke)
    Bf 30e Maj
  • Fru T

BLÄ för att handla kläder när man är gravid!!! tänker inte sätta min fot i en klädaffär förens liten tittat ut... Ville ha en ny top att ha på mig i helgen, ja vell ha nånting som smiter åt om magen men ALLT är för kort, tvingade tillome mig själv att pröva upp lill L å tillome dom va för korta under magen å sen för stora upptill sen finns ju alternativet som inte smiter åt under magen men dom VÄGRAR ja för dom blir som tält på mig å mina ben försvinner *suck*morr*spott*fy*å*fräs*

Huur ska detta sluta, va fan ska ja ha på mig snart... Magen blir ju liksom bara större å större så det lär ju inte bli bättre!

Bf 30e Maj
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-09 18:05:59 följande:
    jag som tycker att jumprar och tröjr är det enda man kan köpa i butikerna....är ju modern med dessa långa modeller nu som går ner till knäna... =) byxor däremot är ett värre projekt... 
    Men ja vill inte se ut som ett tält, älskar babydoll klänningar å tunikor när ja INTE har en stor mage som gör att dom står rakt ut...
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-09 19:36:21 följande:
    Varför skulle du se ut som ett tält. Finns ju masor av långa smala toppar i olika färger... mysbyxor verkar det dock bara finnas i mysbyxmodelle eller mammabyxor med mudd... och jag avskyr sånt som sitter å klämmer runt magen.
    Byxor har ja ett gäng som ja fått av mina vänner dock är de flästa för stora men har tre par som sitter bra så det klarar ja mig gott på...

å joo ja ser ut som ett tält...

dessa tighta toppar sitter jättekonstigt (tex Gina osv som inte e mamma) blir jättestora upptill eftersom ja inte gått upp nånting förutom magen, likadant me mamma topparna, dom är dessutom för korta {#lang_emotions_surprised} om dom är lagom upptill.

Dom ända topparna som sitter bra upptill är dom som är lösa nertill å då ser ja ut som ett tält....
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-09 19:58:51 följande:
    humm, okej... ja jag vet inte jag.. vi är ju så olika alla i storlekar.. jag har gått från 70F till 75H i bh storlek... vete tusan vad det skall sluta någonstans... 80I eller nått säkert.. känns inösogt att köpa bh, eftersom de aldrig passar ändå eftersom mina bröst är olika stora.. Känns som vänster är dubbelt så stort... så jag kör på sportbehå.. lite svårt att amma med dock.... får bli ett annat problem... någon som tipsa om någon bra amningstopp?
    Amningstoppar såg ja ett gäng på HM som såg helt ok ut, som v-ringade t-shirtar me lite omlott i ringningen om du fattar va ja menar... sånna ska ja införskaffa mig några iallafall...
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 21:29:56 följande:
    fy f*n va bra det blir med texten på sängen, har målat första gången med kramp i nacken o hela högerarmen som bieffekt, bara en strykning till..
    Va ducktig du är

Ja har envisats me att göra sista strykningen på spjälsängen idag, å städat toan å tvättar så nu ligger ja som en klubbad säl i soffan å får allt serverat för nu kan ja inte röra på mig... får be om hjälp för att ta mig till toan snart tror ja för det börjar trycka på lite..

kan det inte bli fredag nästa vecka typ NU så ja får träffa den där sjukgymnasten... ser nog ut att det lutar åt en sjukskrivning för nu kan ja ju inte änns sitta på en vanlig stol utan att få jävulskt ont i svanskotan och höfterna, så jobba e ju lite svårt... bara hoppas på att det går igenom me!
    Bf 30e Maj
  • Fru T

påsken här blir lugn, mannen jobbar...

Men söndag blir det påskmiddag å äggletning hos mormor som traditionen säger å sen ska mannen å ja ut å festa

Bf 30e Maj
  • Fru T

uinderar på att gå hem te morfar å låna hans käpp, fyy fan va ont ja har idag. Höftjävel!!

Här blir det inte många knop idag...

Ska flytta in spjälsängen i sovrummet lite senare när mannen vaknat

Bf 30e Maj
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!