• Cia80

VI från Linköping Del 3!!!!

Nån här som bor i Tallboda?

• Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 09:51:40 följande:

Jag o barnen ska strax ta på oss o åka till Valla, där ska vi vara i flera timmar med ÖF, vi ska bland annat åka häst o vagn, ska bli riktigt mysigt Vi verkar ju få tur med vädret oxå.
    Härligt!
    Själv försöker jag ta tag i hemmet nu när skruttan sover.
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 09:55:54 följande:

Ja, ska bli kul med en utflykt Men som vanligt så verkar vädret bli sämre ju mer klockan blir  börjar bli mer o mer molnigt nu! Jaja, hoppas det inte regnar iaf.Ha det så kul med hushållssysslorna
    Mmm, det har blivit så de senaste dagarna. Att när det blir lunch så har molnen dykt upp.

Ska försöka
  • Cia80

Usch vad tråkigt det är att städa badrummet! Men det är väl bäst att få det gjort innan svärmor kommer imorgon.

• Cia80

Ni får gärna hjälpa mig att se det roliga i detta

• Cia80

Tror minsann det är dags att ta en liten paus. Vågar inte ge på mig på ett alltför stort projekt för då vaknar väl skruttan och då ser det värre ut än när jag började Får isåfall bli när mannen är hemma.

• Cia80
    Fru T skrev 2009-05-17 19:42:55 följande:
    Ja vill me att hon ska komma snaaart men vågar inte hoppas ja är hellre sömnlös av den anledningen att hon håller mig vaken än att ja är sömnlös pga att det gör så ont i höfterna att ja inte kan ligga ner eller sitta upp heller för den delen..Går in i 39 idag ska ta en bild sen när ja smält pizzan lite
    Spännande!

Nu är det städat här så nu vågar jag släppa in svärmor imorgon
  • Cia80
    du får gärna fortsätta städa här,jag gav upp efter ha städat halva lyan.orkar inget numera känns det som.bara kaos om dagarna numera
    Nä, så roligt tycker jag inte att det är att städa. Måste säga att städandet har blivit mer lidande nu efter man blivit mamma. Är ju sååå mycket roligare att umgås med dottern än att städa
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-17 20:04:59 följande:

Hur gammal är din dotter?
    Hon är 10 månader nu. Förstår inte vart tiden tar vägen!
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-17 20:08:56 följande:

Ok, vad kul Ja, tiden går såå snabbt! Tycker det var som igår som mina barn var bebisar, men nu är de ju drygt 4 år o snart 14 månader!
    Ja, det är riktigt roligt! Så härligt att följa hennes utveckling. Nu går hon utmed möblerna, så nu är det slut på "semestern" Tur att jag börjar jobba imorgon
  • Cia80
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 20:11:30 följande:
    åhhh vad lillan sparkar runt inne i magen ikväll Blir alldes tårögd av lycka!
    Vad härligt!
  • Cia80
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 20:17:54 följande:
    ja trodde inte att det skulle vara lika häftigt andra gången, men det är faktiskt precis tvärt om
    Det är ju så mysigt
    Hur gammalt är ditt första barn?
  • Cia80
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 21:18:07 följande:
    hon fyllde precis 3 år
    Åh, vad härligt! Full fart då gissar jag?
  • Cia80
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 22:29:09 följande:
    minst sagt! Men det är bara roligt och den där envisheten och starka viljan som driver mig till vansinne dagligen kommer nog vara användbar för dottern när hon blir vuxen
    Ja, vilja har den här damen med Blir så arg när hon inte får göra som hon vill.
  • Cia80
    Familjetrollet skrev 2009-05-18 08:36:34 följande:
    halloj.jag har kollat med marayah ang denna tråd som går ut snart.vill nån starta upp en ny tråd?

barn är bra söta ibland när de inte får sin vilja igenom.hur gammal är din tös?
    Hon är 10 månader, så hon har inte så jättemycket att säga till om
  • Cia80
    Familjetrollet skrev 2009-05-18 08:41:37 följande:
    i den åldern kan de då allt bli arga.inte så lätt alla gånger när barnet inte har lärt sig prata och kan göra sig förstått.här funderar jag på att gå till centrum och handla lite.
    Nä, det är inte lätt. Hon bluddrar på men vi förstår ingenting.
    Det hon mest blir arg för är när man lyfter bort henne när hon är på väg mot den bärbara datorn. Men det går över rätt så fort
  • Cia80

Jenny,
    Jag röstar nog på den undre. Men det beror lite på hur din klänning ser ut. Hur helheten blir

• Cia80
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:49:52 följande:
    Klänningen finns på nixa.seBröllop, klänningar utan släp och nr 8534. Det går inte att spara bilden av nån anledning så man får gå in där och titta. Jag har tänkt att ha ett enkelt pärlhalsband och pärlor i öronen. Ingen stram uppsättning på håret utan långt, lockigt och nåt enkelt.
    Vilken fin klänning! Håller kvar min röst
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!