• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Ja undrar va min Nisse har för känningar Katten somnar alltid uppe brevid mig men sen när ja sover så lägger han sig alltid nere vid mina fötter eller på Teddes sida om han inte e hemma, ibland går han tillome å lägger sig i soffan... Nu i två nätter i rad så har han sovit tätt tätt intill min mage, inte änns om ja har legat å vridit å vänt på mig så har han flyttat sig utan avvaktar bara tills ja ligger still å sen lägger sig tillrätta så nära han kan igen...

Han e lite sööt men man kan ju inte annat än undra om det är nåt han känner av

Bf 30e Maj
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-10 12:02:54 följande:
    Beskyddande storebrorskänslor? ;D
    Hehe ja nått sånt han blir ju helt förstörd stackarn när han hör en gråtande bebis på tevin
    Bf 30e Maj
  • Fru T

Ja skrev ju upp mig på listan å har ju iome det sagt att ja kan å ska komma...

men just nu känner ja mig jävligt anti eftersom ja har så jädrans ont, men det hinner väll gå över..

Bf 30e Maj
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-10 15:10:54 följande:
    Känn ingen press att du behöver komma! Har du ont så är det bra mycket bättre att du vilar! För du ska ta hand om dig och vila upp dig såhär mot slutet. Men har du inte så ont så blir jag så gla' så gla' om du kommer. :)
    är ju en hel vecka kvar såå å sen ska ja ju träffa sjukgymnasten på förmiddan me...
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-04-10 15:29:35 följande:
    Jag har inte skrivit upp mig. Jag har en dotter som fyller år nästa helg så här blir det fullt upp. Ska göra tre stora smörgåstårtor och tre gräddtårtor.Usch och fy, jag har varit olydig. Jag har varit ute i trädgården och räfsat och nu får jag lida f*n för det. Ändå sa maken åt mig att inte överanstränga mig. Men som vanligt lyssnar jag inte. Nej, jag får skylla mig själv. Men jag älskat verkligen att greja i trädgården och göra fint. Men nu ligger jag på soffan medans Elin sover.Det är så underbart väder!
    Va sugen ja blev på tårta nu då

Ja e likadan, tycker så mycke om å pyssla å ha mig så ja sätter fullfart utan att tänka mig för å sen får man ju lida för det i efterhand

mannen säger att ja e lite för envis för mitt eget bästa just nu å idag blev ja beordrad ut på balkongen att sitta i solen medans han städade hela lägenheten (ja tog badrum igår) men ja blev så trött i solen så ja la mig å somna i sängen iställe
    Bf 30e Maj
  • Fru T

Nu står sängen på sin plats, färdigmålad å fin med mina barndomstavlor på väggen över sig, har inte bäddat den än för ja låter madrassen vadra ur sig å få rätt form först samt att ja ska lära kissarna att det inte är deras plats... får se om det kommer behövas läggas folie i den eller ej...

Sängen står i sitt hörn, nymålad å med mina barndomstavlor på väggen...

Bf 30e Maj
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 09:14:24 följande:
    märks att folk har haft fullt upp ihelgen, vart inte mycket att läsa igenom..ang ignorera/inte svara på inlägg så hannjag inte men spelar inte så stor roll nu då det inte fungerar den 17'e..hoppas alla haft en trevlig helg.. själv sitter man hemma ensam med sonen då sambo jobbar o tjänar pengar till mina nya skor... hehehehe..
    Skor får man aldrig för mycket av, min man håller inte riktigt med men ja har mina knep

Ja har suttit här hela helgen så ja skulle kunnat skriva flera sidor själv men det har ja ju inte direkt nån lust me så ja sket i det... iofs så skulle ja ju fått dom svar ja själv ville

min påsk är som vilken helg som hällst...

Söndagsmiddag hos mormor kl 17 me äggletande

Utgång på OTTEN ikväll läääängtar sååå BÄSTA MUSIKEN!!!!  blir lite "sista utgången" på ett tag....

Neepp om man skulle ge tröjletandet en sista chans å ta mannens kort nu när han sover å åka ut till IKANO *funderar på om ja orkar*
    Bf 30e Maj
  • Fru T

hehe brukar inte springa så mycke på otten men fyra ggr om året är det alldeless extra bra

japp et är nåt "extra" ingen "vanlig" kväll men ja folk i alla åldrar är det, dock en heeelt annan stämning än på en "vanlig" kväll. Dessa kvällar är ALLA glada å det är en GRYM gemenskap för alla är där av en å samma anledning MUSIKEN å vart man än vänder sig så är där ett ansikte man känner igen å alla pratar me alla (nästan)

Sen FÅR inte jag missa dessa kvällar {#lang_emotions_tongue_out} då jag har fram till ja blev tjock vart deras gogo-dansare... Aangörern å ägaren är våra bästa vänner!

http://www.otten.se/

för att använda ett ord som "utomstående" förstår (men ofta misstolkar) så är det Rejv

Bf 30e Maj
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 11:31:07 följande:
    Är det inte bara 18 åringar på Otten? Eller det kanske är annorlunda idag.Jag ska ju dit på återträffen o är lite skeptisk, är länge sen man var 18 ju Men å andra sidan är det väl abonnerat då ändå.Här är det oxå vanlig helg förutom att sambon är långledig o vi har ätit påskmat o barnen har fått leta ägg o Leo har målat ägg Men vi är hemma ensamma, åker ingenstans o ingen kommer hit, påsk är inte så speciellt för oss.
    Ja när ni ska dit är det väll arenderat så då borde det väll inte va så mycke 18åringar där
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 11:59:21 följande:
    Nä, det hoppas jag att det inte är Men eftersom det är nästan 1300 inbjudna till festen så är det väl ingen annan som får komma in där.
    Ne för så jättemånga mer får där inte komma in Du ska se vad snyggt det är efter ombyggnaden nu
    Bf 30e Maj
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!