-
Tack för idag gumman! Det var såå roligt o en ära att få vara med dig när du provade o valde klänningMizzz skrev 2009-03-21 15:12:25 följande:Nu har jag precis varit med Becca till stan och prövat och beställt min brudklänning! Jag är så himla lycklig!Det blev denna:www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PRO...
Du var såå himla fin o det kommer att bli så skoj att få se dig i kyrkan med denna fina underbara klänning! Jag blev lite tårögd..Det är bara att du säger till om du vill ha mera smakråd till skorna o det sen som vi oxå kollade på.
-
Nu blir jag oxå såklart väldigt nyfiken vad ni håller på o tisslar om i inboxen

-
Ja, som sagt, idag har jag varit med Lillisen på stan när hon valde brudklänning, blev såå sugen på att gifta mig nu, men det får vänta tills jag har fått ett jobb så att vi kan spara mera pengar.
Efter det bar det direkt iväg på barnkalas o det var kul o nu har vi precis ätit middag o ska natta barnen, sen ska sambon iväg vid 21.30 ikväll o jobba på Plaza.
-
Jag ser på Robinson.
-
Samma här..JePaLuLi skrev 2009-03-21 20:29:57 följande:Vi kollar också på det, men jag kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte... -
Jag tänkte ha ett litet kalas för Vincent på onsdag eller fredag då ni jättegärna får komma hit o fika
Skulle vara jättekul. Inga presenter eller så behövs, bara träffas o fika lite o fira Vincent som fyller 1 år. Nån som vill komma?
-
Jag hade min nya vårjacka på mig idag, det var jätteskönt

-
Jag är väldigt frusen av mig, men jag frös inte ett dugg idagApipoulai skrev 2009-03-21 22:01:20 följande:Lite för kallt för vårjackan redan tycker jag. Då står jag hellre ut med vinterjackan, för frysa det vill jag INTE.
Iofs så var jag ju inte ute flera timmar i sträck, hade jag varit det så hade det nog varit vinterjackan som åkt på.
-
Jag kan både onsdag o fredag, så vi kan ta det på onsdagSkorpan08 skrev 2009-03-22 08:53:54 följande:Blir det på onsdag kommer Elin och jag gärna.
-
Vad kulSkorpan08 skrev 2009-03-22 09:52:40 följande:Vad kul! Du kan skriva upp att Elin och jag kommer. Vilken tid? 10?
Ja, 10 blir bra, Leo är på dagis då.