Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-29 20:46:53 följande:
    Jag säger jävla snorungar...
    Drar du alla som har snor över en kant nu? Dig kan man inte stoppa! :D
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-29 20:49:44 följande:
    Tyvärr är det ju de små bimbotjejerna som fnittrar när dom får ett nyp i rumpan som gör att killarna tror att dom kan bete sig hur som.. inte konstigt att dom blir paffa när ja som kan se ut som en sån säger ifrån på skarpen
    Dumma dumma tjejer. Civilkurage och självkänsla är något som saknas i det här samhället.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-30 10:18:05 följande:
    Ja, trevlig Valborg och 1:a maj! =D
    Detsamma! :D
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-30 16:37:15 följande:
    Grattis Tack Sanna och Ewa för en supertrevlig dejt
    Ja, tack Ewa och Jenny! Hur mysigt som helst, men ja, en hel del solfrossa nu...
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-30 16:52:28 följande:
    Förstår det, det syntes på dig att solen hade tagit. Då är det inget mysigt alls med frossa. Hoppas det går över snart! Jag fick mig en överraskning när jag var på väg uppför backen från Claras, min älskling hade slutat tidigare idag och mötte oss där
    Jag är väldigt solkänslig, kände att jag nästan somnade där ett tag, för det blev så mycket. Men man tänker inte på det såhär på våren, då vill man ju bara vara i solen. :)

Vad mysigt med en mötande älskling! :D
  • thelifesaviour

Tack Ewa och familj för en jättemysig kväll!!
    Wille somnade gott förstår jag.

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-01 10:31:41 följande:
    Verkligen! Jag längtar efter de svenska jordgubbarna! Jag skulle kunna leva på dem Köpte några, tror de var spanska eller nåt men de var inte alls lika goda. Och dyra som satan också! Ja det tycker jag absolut att vi ska göra!
    Hemköp har jättebilliga jordgubbar (lucullus och det vi åhlens) och de är verkligen jättegoda. Inte som svenska, förstås, men goda!
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-01 13:54:00 följande:
    Idag gör jag inte många knop. ;)
    Inte jag heller. Och jag tror jag håller på att bli sjuk. :(
  • thelifesaviour

Hujujuj.. Det var visst ikväll vi ska ut och skaka rumpa. Länge sedan jag var ute nu, får se hur det går ikväll, är ju inte världens piggaste. Men det blir nog kul!

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-01 16:34:18 följande:
    min man är TRÅKIG idag! han va uppe en sväng för kanske en timma sen men sen hamnade han visst isängen igen å nu ligger han å snarkar som fan Å ikväll jobbar han ju krogen, tur att ja har katterna   ja som va sugen på sörping en sväng men nu hinns det ju inte alls me, hade ja vetat att han tänkt såva såå jävla länge idag så hade ja ju knnat ta bilen å åkt själv för flera timmar sen...
    dum karl... :(
    här hemma är det jag som är så trött.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!