• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-04-03 14:40:00 följande:
    skickar dig styrkekramar ni får ha en bra dag i trädgårn,här ska jag ta och sy
    Ja det är ju uselt. Fick tillbaka 50 kr i alla fall så jag fick den ju typ gratis.. kostade 59,50. Bättre än ingenting =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 14:59:39 följande:
    såg hål på töens nya tights från hm,var ju hål efter derasr prisettikett.men jag orkar inte gå tillbaka och krångla
    Du kanske kan tjäna lite på det... ttyckte det var väldigt snällt att bjussa på 50 kr för ett plagg som kostar 59,50 =) Sen att det är ett litet hål på... jaja... önskade dock att dottern vill ha den på sig.. men nej då. Kanske funka bättre på nästa =)
  • dinana

Ingen här som har en cykelvagn/kärra de vill bli av med?

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 15:58:16 följande:
    har packat ner sommarplaggen redan.hur är det idag?hoppas du mår bättre.här är man igång och packar.om en timme kommer sonen så då får man fullt upp.
    okej.

nja, är kanske lite bättre i handen, men har fått andra gravidsymptom nu istället. blir lätt yr i huvudet om jag göra för mycket. sen vet jag inte om det är pga av "olyckan" i onsdags som jag får tillfälliga domningar i ärmen.. men antagligen så är det det... kanske blev något krux då. kan skriva och så i alla fall nu. men alla fingrar är "bortdomnade" utom tummen.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 18:23:37 följande:
    åååååhhhhh vad stolt och glad jag blev nu.kollade ut genom fönstret då alla barn är ute och leker.jag fick se vår lilla stå på gungan och ta fart helt själv*glad* nu har hon lyckats trotsa ännu en sak som hon har vart rädd för.hon var rätt rädd för gungor förut då hon ramlade av en hög gunga på förra dagiset när hon var liten
    Åh vad roligt... hoppas hon är försiktig bara. Gungor är ju inte alltid att leka med.
  • dinana
    Mandarin skrev 2009-04-03 20:22:51 följande:
    Om du inte hittar någon jag letar också, så finns det på Biltema och Jula för 800kr www.jula.se/e-Sales/esa/
    De på Jula var ju snygg =) KAnske skall gå och kolla på den imorgon. Matchar ju till och med min sambos cykel.. och min...  jag har en orangegul-cykel och han en orange =) Finemang. Frågan är ju vilken kvalitet de håller.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 21:17:45 följande:
    tyckte 800 va billigt.. Tack för idag o lekstunden... kännde att jag började få skapligt ont i rygg o höfter så kände att det var bättre att bege sig hemmåt innan det blev värre, hann dock inte hela vägen hem innan det låste sig totalt så mannen fick komma o möta o stötta sista biten..
    Ja, det tycker ju jag också =) Just därför vill jag klämma lite på vagnen först innan jag bestämmer mig..
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-03 21:50:48 följande:
    Det är ingen som skulle vilja he en jävla svanskota föresten? ja skulle kunna betala dyrt för att slippa min för nu får ja tillome ont i den när ja sitter i mjukisbyxor i soffan
    Skall vi byta? Min gör grymt ont sen någon vecka tillbaka. Kan knappt sitta över huvudtaget.. så idag har jag typ bara legat ner.. men det hjälper inte tyvärr. Gör ont ändå.  Läkaren på VC sa att det berodde på att jag "överansträngt" den... hur sjutton nu det gått till...
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-03 22:02:43 följande:
    Ne tack du kan få behålla din ja hade problem redan innan om ja tex satt ner för länge i tighta byxor eller på hårt underlag men nu är det värre än värst, den har tydligen liksom "rätat ut sig" si samma takt som magen växt... Aja hoppas den går tellbaka när ungen e ute å ja hoppas verkligen ja inte bryter den vid förlossningen, för det är min största skräck!!
    Hihi, kanske är skönt att ha sin egen kvar ändå =)

Läste just i en av mina andra trådar som jag hänger i om en tjej med bf den 22 juni som fått en liten tös nu den 30 mars... en liten flicka på 1330 gr... visst börjar man längta nu...
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-04 09:43:29 följande:
    så mysigt (men ändå inte) nästan tre månader tidigt ju hur mår tösen då? Ja är glad att ja passerat den gränsen för länge sen, men visst längtar man det har ja ju gjort helatiden men hon får gärna stanna iallafall en så där 5 veckor till ( oj va lite det lät) sen är hon så välkomen ut
    AV vad jag förstått så mår hon bra, men som sagt väldigt liten så hon fick ligga i kuvös. Vet inte om hon andades själv eller om hon får hjälp med det också. Men hon mår bra i  övrigt i alla fall. Svårt att fatta att de kan födas så tidigt, men som sagt så föddes ju Molly också för tidigt och hon behövde bara ligga i en värmesäng lite i början, annars klarade hon allt det andra själv.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!