thelifesaviour skrev 2009-04-24 08:29:52 följande:
Vi har tänkt gå till Olympia ikväll, dels för att jag älskar deras souvlaki och för att just nu får man gratis förrätt när man äter varmrätt, då de firar 25 år i år. Gratis är ju som vi alla vet, gott. :)
Gratis är väldigt gott och Patrik älskar Souvlaki

Bra tips!! Tack!
Vart ligger det? VAd är det för typ av restaurang? alltså, bara grekiskt eller så?
Skorpan08 skrev 2009-04-24 08:25:39 följande:
Min favvoresturang är Afrodite på Nygatan. Grekisk mat som bara är så underbar. Och supertrevlig personal. Bra service. Mmmm, måste nog ta med Björn dit snart.
Den får vi också testa nån gång då. Vad kul med tips. Jag har tyckt att det varit så tråkigt med typ bara pizza och Donken när man ska käka

Fru T skrev 2009-04-24 08:24:03 följande:
ett alternativ till solning är ju spray tanning, men vill man få det bra så är det salong som gäller för att få till bra BUS hemma är inte lätt
Hehe, när det är sant. Då skulle det nog vara färg högt och lågt

Men blir det bra resultat då? Ser man inte orange ut?

Fru T skrev 2009-04-24 07:56:01 följande:
I natt har ja haft en bråkig bebis, hon har legat å sträkt på sig å tryckt föterna mot mina vänstra revben så ja fick lägga handen där å trycka å då har ja haft en fot i handen iställe Aja hon sparkar ju inte iallafall
Hehe, busunge! MIna har faktiskt undvikit revbenen av nån anledning. Inte är jag ledsen för det