Inlägg från: Skorpan08
|
-
-
Familjetrollet: Räkningen kommer ca 2 veckor innan. Men jag säger till när det är dags att öppna plånboken
Var så lugn! hehe
-
Vad skönt att hon kom tillrätta så fort. Det räcker att dom är utom synhåll i några sekunder för att hjärtat ska stanna.Familjetrollet skrev 2009-03-08 16:56:34 följande:haha.hoppas ni kom fram mellan borden på loppisen,vi gav upp efter ca 1 timme då det var så trångt.här ska jag börja gå igenom saker.ush idag fick jag PANIK.vi var i bokaffären på ikano.jag och maken vänder ryggen åt lillan i 2 sekunder.och sen var tösen spårlöst borta,vi ropade och letade genom butiken supersnabbt.men ingen tös fanns där.maken blev så rädd att han inte knappt kunde röra sig och jag sprang iväg åt ett håll och ropade.men vi fann henne inte så jag gick in i bokaffären igen och storgrät,de i affären ringde efter hjälp,och fick veta att hon befann sig inne i nya undeklädsaffären.där hade en snäll tjej tagit hand om vår tös.fy farao vad jag var rädd!trodde jag skulle dö.under dessa ca 2-3 minuter var tankarna inte roliga.saken är ju inte bättre av att vår tös svarar inte när man ropar efter henne och hon kan få för sig att bara gå och gömma sig.nu lär det dröja innan vi åker dit när det är mycket folk.fy vad rädd och ledsen man blir.nu hade vi turen att vår tös kom snabbt tillrätta igen. -
Den var jättemumsig. Har nog aldrig ätit så mycket tårta i mitt liv.Familjetrollet skrev 2009-03-08 16:47:31 följande:vad fin den är och jättegod ser den ut att vara oxå -
Ha en jättetrevlig fika ni som ska träffas.
Själv ska jag lägga mig en stund nu när Elin sover. Har inte sovit en blund i natt pga foglossningen, kunde bara inte hitta en ställning som funkade. Men maken ska åka och köpa ett nytt fårskinn till mig sedan. Hade ett när jag väntade Elin och det var det enda som gav lite lindring.
-
Nu har maken kommit hem med fårskinnet så hoppas på att jag kan sova inatt.
Han hade även Elin med sig så jag fick vila lite, yckades t om somna en halvtimme.
Hoppas ni hade en mysig fika! Trots det tråkiga vädret.
-
Köp ett fårkinn och sov på. Det hjälpte mig när jag väntade Elin. Nu har jag fått ett nytt.Maria84 skrev 2009-03-10 11:29:40 följande:Ni får ha en trevlig fika! Vi har också gemensam ekonomi, varsitt konto men också ett gemensamt som vi har varsitt kort till och det är oftast där pengarna sitter. Så slipper man hålla på och flytta och ha sig på dem. Har haft gemensam ekonomi sen vi flyttade ihop. Här ska jag försöka få nåt i magen, mår inge vidare alls idag. Springer folk ut och in i huset idag stup i ett så nån vila för mig blir det nog inte även om jag precis som dig Skorpan inte kunnat sova pga foglossningen. Får lägga mig ned lite senare när sambon är hemma igen så han kan ha barnen.
Det stod på baksidan att man kan tvätta det i maskin men det bidde inget bra, det blev hårt och krympte. Så det har katterna nu och ligger på. -
Jo, det hoppas jag med!Maria84 skrev 2009-03-10 13:49:35 följande:Hoppas att fårskinnet gör nytta! -
Jag har legat på fällen i 1 timme nu och det känns redan bättre. Hoppas på sömn i natt så jag blir lite gladare i morrn.Marayah skrev 2009-03-10 15:54:03 följande:Tack tack själva för idag. Just nu sitter man här hemma med en gapskrikande Filip. tror inte han sov som han skulle idag. Ska no ta ett varv runt skägget alldeles strax...Skorpan: Hoppas fällen gör sin nytta. Inte roligt att inte få sova och att ha ont. -
Stackars lillkillen!Marayah skrev 2009-03-11 09:12:59 följande:Jahapp, då var de igång IGEN. Filip har feber och är snorig.. *suck*