VI från Linköping Del 3!!!!
åh såg precis att ja har bara en vecka kvar till nästa träff med bm ![]()
åh såg precis att ja har bara en vecka kvar till nästa träff med bm ![]()
ja tillbringar dagen i soffan med två fega katter ja, dom ligger uppkrypna mot mig båda två å vill bli klappade hela tiden... Det är förådsröjning i huset idag så det har skramlat å bankat sen kl 8 i morse både i trapphuset å utanför så katterna vågar inte gå nära fönstret eller ytterdörren...
mannen å ja ska sälja våra cyklar, när tror ni att det är lägligt att lägga ut dom på blocket... om nån månad va??
huu va grått det är idag ![]()
kollade hms hemsida nyss på amningsbehåar... om man vill ha en från kupa E (D tillome, vilket inte är såå stort) så är lägsta omkretsen 80!! ja pröva en sån på stan igår å det är FÖR stort runt om
dom är ju så sköna för övrigt (dom utan bygel) visst kilorna flyger på mig nu å jag lär ju lätt lägga på mig mer men tanken är ju att dom kilorna ska försvinna så fort som möjligt å ja tror knapast ja kommer behöva en bh som är två storlekar större än vanligt runt om spec länge... *Suck*
Ilandsproblem ja vet
men vill inte slänga ut dyra pengar på nåt som bara ska användas några månader (om änns alls)...
ugh ja ska träffa mina svärisar för första gången på måndag, PÅ EN BEGRAVNING
Inte nog me att det är läskigt nog att träffa föräldrar ja gör det när ja är som mäst utsatt...
är helt övertygad om att ja kommer gråta på begravningen då ja är så jädra känslig i vanliga fall å nu är det ju ännu värre med alla hormoner, å ser ja ledsna människor så blir ja jätteledsen.
"HEJ det är jag som är er svärdotter, full av graviditetshormoner å storbölande på en begravning där ja inte äns träffat den avlidne... (mannens mormor)