-
Idag blir det inget speciellt här, vi har tagit en rejäl sovmorgon här. Ska nog försöka baka lite till Leos kalas nästa helg o sen ska vi till stan i eftermiddag.Firstandhappy skrev 2009-03-02 09:02:56 följande:kommer ta ett tag att vänja sig med detta... va ska alla roliga hitta på en gråmulig dag som denna då?? -
Men fy! Jag vet inte riktigt vad man ska göra åt det, det enda rätta är nog att polisanmäla.Skorpan08 skrev 2009-03-02 09:35:39 följande:Jösses vad ni skrivit mycket. Tog mig en timme att läsa ifatt allt.Här har vi haft en händelserik helg. Vi har firat Ida och igår var vi och firade min storebror. Supertrevligt har vi haft.Men så har jag även fått reda på otrevliga saker som händer en av mina tjejer.Hon blir hotad på internet och via sms. Vad ska man göra? Hur går jag tillväga för att hon inte ska råka värre illa ut? Det känns som jag har mina händer . Är det någon som har råd att komma med är jag tacksam. Just nu känns det så förtvivlat. -
Jag gillar inte alls denna version, såå rörigt o sååå segt! Men bara o vänja sig.
-
Jag vet inte när jag är färdig på vc, man får alltid vänta där, men till 11.30-12 borde jag vara nere på stan igen.dinana skrev 2009-03-02 10:48:07 följande:Jag skall träffa en kompis vid 13:30 så innan dess är jag "fri". Får hoppas att det är fint väder imorgon bara... hatar när det är kallt å blött som idag. -
Hur blir det nu då med bowling o mat?? Var det några som ville det?? Tycker att vi ska bestämma ett datum nu så att det inte rinner ut i sanden, vore ju väldigt tråkigt...
Vad sägs om nu på söndag?
-
Ok. Jag kan bara denna söndag eller söndag 22 mars, det är de två söndagarna jag kan på hela mars, sen är det kalas o grejer resten av dagarna.
-
Jag kan ingen av de dagarna eftersom vi har kalas för våra barn då.Firstandhappy skrev 2009-03-02 12:59:57 följande:söndag den 15'e eller söndag den 29'e mars då?? tänkte om det va fler som ville invänta lite pengar..(fan va dyrt det blir nu när mannen ska ta körkort)
Det är så fall om vi tar det kanske vid 17-18 på kvällen, för då har nog alla åkt hem. -
Det är lika illa det, just denna månad iaf, mycket kalas plus att sambon jobbar på lördagkvällarna. För mig skulle en fredag kväll passa bäst för då kan jag när som förutom den 20.Firstandhappy skrev 2009-03-02 13:02:13 följande:kanske vi ska ta det en lördag då??
Men 15 eller 29 skulle som sagt passa efter 17 då.. -
Det är lika illa det, just denna månad iaf, mycket kalas plus att sambon jobbar på lördagkvällarna. För mig skulle en fredag kväll passa bäst för då kan jag när som förutom den 20.Firstandhappy skrev 2009-03-02 13:02:13 följande:kanske vi ska ta det en lördag då??
Men 15 eller 29 skulle som sagt passa efter 17 då.. -
Nu har jag gjort 65 kokostoppar med choklad toppade bottnar. Nu väntar välbehövlig vila i soffan.
Nån som föresten vet nåt bra ställe där man kan köpa cyklar till vettigt pris?
Vi ska ju köpa cykel till Leo, men den som vi tänkte köpa på biltema kommer aldrig in, så vi har varit runt till massa cykelaffärer, men det är ju såå hutlöst dyrt! 1700 kr är det billigaste vi har hittat, varför ska det kosta så mycket för en liten barncykel som han bara kan använda i några år iaf?