• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Min man är en gubbe hela 14 år äldre än mig men mentalt är vi lika gamla, eller ja typ. Å visst har tanken slagit mig att han kommer bli gammal tidigare än mig, men så behöver det ju faktist inte bli. min farmor är bra mycket äldre än min mormor trots att farmor är 10 år yngre i åldern...

Men sen är han ju Grek me å dom håller sig unga länge

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

attsingen EWA ja kunde ju tagit me mig galjorna jue...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 20:09:57 följande:
    Patrik har världens ångest för att han fyller 30 nästa söndag Har börjat leta gråa hårstrån osv... HAHAHAHA!Jag har ju iaf ett halvår kvar
    Stackarn
  • Fru T

Jädra gubbe å glömma mobilen hemma! å självklart har ja inte skrivit ner vilket nr det är till mobilen han har på sig i jobbet... *grumpf*

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 20:30:06 följande:
    ska ut o fara imorgon, kanske kan komma förbi med galgarna...Hehe nästan glad att jag grät o skällde på min stackars sambo igår, idag är han dubbelt så gullig istället..
    Det får du gärna göra
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 20:30:40 följande:
    blir på kvällen i så fall efetr vi vart på körskolan, dvs efter 20.30
    funkar skeet bra vetty..
  • Fru T

Ne ja har inge emot det där 30 sträcket heller, ja vet att åren rör på sig å det finns inget att göra åt, bara dumt att hänga upp sig på det... Tar dagarna som dom kommer iställe..

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-04-21 08:27:25 följande:
    ni med facebook.jag har en typ som fanns direkt på vänförfrågan när jag blev medlem på facebook.jag godtog inte vänförfrågan utan tog bort killen.nu har han ännu en gång skickat vänförfrågan!jag vet inte ens vem killen är,känner inte igen varken namn eller killen på bilden.hur får man bort typer som inte fattar?det finns bara jag med detta namn i hela sverigevar det nån som såg CSI igår.jag somnade ifrån det under reklamen och missade även superprogrammet"ballar av stål"
    Det går ju blockera användare... Tror det är inne bland inställningar å så skriver du bara ner namnet på den du vill blockera... Vet inte exakt då ja inte behövt använda mig av det.
  • Fru T

blä vilket väder det va idag då...

Tänder ett väldoftande ljus, greppar boken å kryper ner i ett bad med massa skön olja i... å tänker inte röra på mig på bra länge!

• Fru T

Jag är inte klar med gymnasiet då jag har välldiga svårigheter med min dysleksi i kombination med att ja har ingen som hällst motivation till att gå i skolan. (jag har försökt ett flertal ggr)
    Att läsa vidare på högskola finns inte änns som ett alternativ för mig å skulle ja nångång vilja göra det så ligger det fortfarande långt borta, jag har inte änns något drömyrke...

Ja sitter så gärna i kassan på ica eller sliter på en fabrik, inte mig emot! å det är ju tur det finns vi som vill ta dom jobben me jag vill ha ett fysiskit arbete å har haft ett flertal fabriksjobb å där stormtrivs jag, om man bortser från dom tidiga mornarna.

Många av mina vänner sitter med högskole utbildningar å får ändå sitta å jobba på calcenter osv... med finfina studielån..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!