Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-23 09:25:54 följande:
    no shit sherlock, youre kidding
    haha vänta till din son kommer i 14 årsålder då är de inte roliga att tampas med*skratt*

här är det trots och syskonkärlek varje dag numera.maken har jättebra tålamod,men när han oxå blir förbannad när stora tösen skriker och bråkar då har det gått långt.

syskonkärlek är inte skoj alla gånger.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 09:33:05 följande:
    hahahahahaha ja verkligen, världens dramaqueen, wille gnider sina små fingrar o tittar på en som världens hundvalp... åhhh tyck synd om mig..nyss nöp han sig i magen med en tång han hittat på köksbänken efter att han klättrat på en stol IGEN.. stackaren, kommer få blåmärke..
    haha villken buse.barn är allt charmiga trots deras trots emellanåt.

vad ska ni hitta på idag?här ska jag tvätta och fortsätta sy.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 09:43:56 följande:
    Hahahaha ja Lucas med. Det är sååå synd om honom när han inte får som han vill.Känner igen det där, man hoppas ju att de lär sig nåt av det men icke! 5 minuter senare är de där och klättrar IGEN!
    testa mamman tålamod är nått barn verkligen gillar att göra*skratt*
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-23 11:31:26 följande:
    Här har vi 14,7 grader och vindstilla. Underbart!!!!!
    skönt att värmen är tillbaka.här har symaskinen gått för fullt.väntar på att gubben ska komma hem så man kan ta en snabbsväng till symaskinsaffären och köpa spetsband till klänningarna/linnena
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-23 12:31:01 följande:

Fick provsvaret på Vincents blodprov förra veckan, han har inte glutenallergi, gud såå skönt!
    vad skönt att han inte har celiaki.vår tös har haft det i ca 6 1/2 år nu,än idag måste man lusläsa allt.

blå band är hopplösa ibland är deras såser glutenfria och nästa gång har de vetemjöl i såsen*suck*

när maken kommer hem så ska vi en sväng till stan och trädgårdsföreningen så barnen får leka lite innan karaten ikväll.hoppas det inte är allt för mycket pollen ute idag
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-23 12:38:51 följande:
    Skorpan: Här har vi 7 grader i skuggan, men de känns lite små kyligt, men ja tror de har med att isen ligger kvar på sjön än och lite snö syns på backen på några ställen.Lillisen: 238 var fin.
    mysigt med snö,ni får passa på att njuta av snön.vinter finns ju inte mycket av längre.när man var liten så var det verkligen vinter med snö
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-23 12:50:41 följande:
    Kan säga att ja kunde haft en Marko mindre idag. Vi var nästan på macken så springer han rakt över vägen. Varken jag eller mamma hann reagera. O han tittade sig inte för. Här nere på vägen kör dom som dårar, men som tur i oturen var så kom det en äldre man och körde sakta så han hann stanna för Marko som bara gick rakt ut i vägen, för att sen inse att de kom en bil och sprang... *puh!*
    huga vad otäckt.skönt att det inte blev en olycka.barn är så snabba ibland att det räcker att titta bort i 2 sekunder så är olyckan framme.hoppas ni har haft en bra dag
    Skorpan08 skrev 2009-04-23 14:51:08 följande:
    Nu har jag skjutsat Pernilla till stan med all packning. Hon är nu på väg till England med konfa-gruppen.
    då lär hon få det skoj,ska hon vara borta länge?
  • Familjetrollet

En stolt enbarnsmamma

vi står inne vid fiket imorrn vid kl 12:30.hoppas ni fick en bra dag på öppna förskolan.lilla N är riktigt söt

• Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-23 19:54:20 följande:

Det gör vi Vi hade jätteskoj, som vanligt Ska hälsa från N och tacka för komplimangen
    vad snäll du är.lika trevligt varje gång när vi stöter på varandra i området

ush idag är man fly förbannad på dessa tiggarligor.en zigenartiggare försökte stjäla vår 5 årigas väska med plånbok i stan!jag är så trött på dessa kriminella tiggaligor som ljuger och stjäl och tigger*suck*
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-24 08:24:45 följande:

Familjetrollet: Det blir nog bara du och jag som fikar
    det gör inget.blir kommer bli en trevlig fika fast det bara är vi.idag lär de bli jättevarmt ute,var jättevarmt redan nu ute.

vad skoj facebook är ,igår var det flera gamla vänner som väntade på att jag skulle svara på deras vänförfrågan.det verkar ha gått bra även för de som har "vart nere i träsket"

vissa har man inte pratat med på 15-17 år

nu ska jag ta och städa lite.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!