Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-04-24 08:42:16 följande:
    Hur dags var det ni skulle fika?
    vi ska träffas vid 12:30 vid ryds fik i ryd c.du får gärna komma och fika med oss
  • Familjetrollet
    Cia80 skrev 2009-04-24 08:48:56 följande:
    Skuttar in här med en fråga. Är det till Kvinnohälsan man vänder sig när man behöver p-piller?
    ja det är det,tror ungdomshälsan är borta numera om man är under 20 år
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-24 08:51:18 följande:
    Humm, då gick det bort för mig. Skall till BM vid 13.
    vad synd.men det lär bli fler fikaträffar.vi kan ju ha en i ekdungen efter att vi har flyttat.jag håller tummarna för dig idag
    Fru T skrev 2009-04-24 09:09:45 följande:
    Skojar du, kan sitta hela dagarna å skratta åt magen Du skulle sätt igår när vi satt ute vid Storatorget å fika å magen hoppa runt som vanligt, folk som såg det fick stoora ögon Får se om hon sparkar på bm som vanligt, ja ska dit 11..
    villken busig tös.jag tror att du kommer föda innan bf
    dinana skrev 2009-04-24 09:24:42 följande:
    Haha,....

Ja, nu är ju inte Molly någon lugn unge direkt. Sen har hon ju Caroline af Ugglas som idol också och det säger ju en hel del.
    haha här står stora tösen och gör samma ryck som carolina Af ugglas och skrattar samtidigt.jag klarar inte av "knarkrycken "som carolina kör med*ryser*
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-23 20:21:48 följande:

Duktigt Vi måste ta tag i vårat ogräs oxå o fixa iordning jordgubbslandet..
    jordgubbar är så gott.vi måste plantera om våra jordgubbar då maken ska fixa förrådet på kolonin som står i vägen för jordgubbarna

i sommar tänkte jag att vi i tråden kanske kan ha nån grillkväll tillsammans,om det finns intresse för det så att säga
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-24 10:17:01 följande:
    RUL gick hur fint som helst! Bebis låg där inne och donderade med armarna och "pratade" hela tiden. Väldigt lik sin morfar politikern. ;D Moderkakan i framvägg, precis som jag trodde, därför jag inte har känt så mycket.Vi försökte se vad det var för sort, som barnmorskan uttryckte det, men bebis låg med benen i kors och ville absolut inte visa upp sina privata delar. :)Vi fick behålla samma BF, alltså den 14 september. Skönt det! :)
    ser ut att vara en liten grabb
    Marayah skrev 2009-04-24 10:16:21 följande:
    Nu drar vi till stan(Sundsvall altså)..
    då får ni ha en bra dag och kör försiktigt med nya vagnen
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-24 10:21:16 följande:
    Jasså? Utveckla gärna, för jag förstår inte hur man ska kunna se skillnad. :DMen en grabb vore fint!
    killarna brukar gömma sitt kön på ul .min styvson visade fingret på ett UL berättade maken en gång*skratt*
    dinana skrev 2009-04-24 10:20:10 följande:
    Haha... åh känner igen det där =) Jag är ingen Caroline fantast direkt. Men min syster sjunger i hennes kör och ja, jag vet inte om det är just därför som Molly har hakat på den stilen. Sen så hejade ju hon på henne i melodifestivalen.
    okej.jag står inte ens ut med hennes reklam om att man ska köpa hennes skiva*skratt*

nu ska jag ta och se lite på VBÅ och sen blir det trevligt fika
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-24 11:30:34 följande:
    Nej, nu står jag inte ut längre med att vänta. Drar ner på stan och fördriver tiden där istället. Ha det så gott nu allihopa så hörs vi i eftermiddag igen.. eller när det nu blir.
    lycka till idag.här ska jag klä på mig och hämta stora fröken
  • Familjetrollet

här var det lugnt.här är man nyss hemkommen efter en jättrevlig fika med skorpan08 och en stolt enbarnsmamma.
    tackar så mycket för trevlig eftermiddag med er tjejer

thelifesaviour skrev 2009-04-24 13:49:24 följande:
    Haha, alla här tror pojke, men alla andra som sett den tror flicka. Spännande att se resultatet. Svaret kommer i september. :) Och ja, det var ett helt underbart ul. Hon som gjorde det var världens raraste och den lilla där inne pysslade runt och hade växt heeelt perfekt. :)
    blir kul att se vad det blir för kön

idag är det verkligen varmt ute.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 08:33:21 följande:

Jag gick upp 8 kg med Vincent 12 kg med Leo, helt lagom sa bm, jag åt oxå precis som vanligt o inga direkta onyttigheter i överflöd. Med Leo var jag såå svullen så flera kg var bara vatten som jag hade samlat på mig. Bm sa att 8-10 kg är det som är bebiskg så att säga..
    jag gick upp runt 7-8 kg med sonen och rasade 15 kg på 1 månad efter förlossningen.med stora tösen gick jag upp lite över 20 kg och med lillan var runt 10 kg

jag åt som vanligt.

undrar vad man ska hitta på idag.borde packa men det är så trist*skratt*måste gå igenom det sista inför loppisen imorrn.ska i allafall sy fler klänningar då det är så skoj att att sy
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 09:22:52 följande:

Precis så känner vi oxå..vi sa att vi vill inte ha 2 år mellan för det var för tätt för oss o vi vill inte ha 4 år mellan för det var för stort hopp så då blev det 3 år O att det sen lyckades oxå
    jag tycker oxå det är bättre att ha flera år mellan barnen.då hinner man med alla barnen mer .vi har 2 år och 5 månader år mellan töserna.mellan sonen och stora tösen är det 6 1/2 år.jag skulle bara ha ett barn,men så blev det inte*skratt*

men alla är olika som tur är.
    SmileyMalin skrev 2009-04-25 09:11:41 följande:
    Idag blir det nog en promenad bort till Slaka och kolla in marknaden
    är den idag?villken tid börjar marknanden?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!