-
BM sa att man kunde känna JÄTTE bra på mig, jag använde bara hennes ordLeos och Vincents mamma skrev 2009-04-24 21:58:28 följande:Fast de känner bra på alla På mig kände de hur bra som helst.Jag fick alltid höra med båda barnen att jag hade megastor mage o att det skulle komma ut stora barn, men si det gjorde det inte De var precis på medel båda två med sina 3570 respektive 3620 gram o inga 4,5 kg som de trodde.
-
Just för att ja har så lite underhudsfett.. skulle stå med åsså...Fru T skrev 2009-04-24 22:12:17 följande:BM sa att man kunde känna JÄTTE bra på mig, jag använde bara hennes ord -
Nu ska ja krypa ner i sängen å kolla på tevi, är aptrött så lär somna ganska omgående
I morron ska ja köra häst åt grannen som ska te Vreta å löshoppa så ja kommer va iväg nästan hela dan, ska bli trevligt å få snosa lite häst igen
-
Men det betyder ju inte att det är så på alla, ja vill inte va speciell eller nåt ja berätta ju bara va hon sa på mitt besök idagLeos och Vincents mamma skrev 2009-04-24 22:14:13 följande:Ok Så sa min bm oxå
-
bm började klämma på mig förra gången å då va ja ju i vecka 32 men det är ju för att kolla hur bebis ligger å eftersom du går på UL så behövs det ju inte klämmas åsså så det är nog bara därför..dinana skrev 2009-04-24 23:23:08 följande:Hehe, nej det stämmer nog... i och för sig är jag ju inte så långt gången ännu. Men inte har min BM hållt på å klämma på mig någonting. Finns ju i och för sig inte något att klämma på direkt då jag inte har någon stor mage. Jag är typ bara fet. Har nog lagt på mig 15 kilo nu sen jag blev gravid, och det syns. Trivs inte alls just nu, skall man vara gravid så skall det ju synas.. men nope. Folk frågar fortfarande förvånat om jag är gravid. Mina bröst är ju typ lika stora som magen... om inte större. Det är nog de som har gått upp mest i vikt. De hänger typ nere vid naveln nu ju...
Joo visst tycker ja du ser gravid ut allt! Alla blir ju olika i kroppen å folk ser förvånade ut när ja säger att ja bara har en månad kvar nu. Jag ar ju bara fått mage å så har mina lår precis under rumpan fettat till sig lite med det är för att ja va så musklad förut å alla mina muskler har ju förtvinat nu. Jag ligger på +9kg än så länge, men mycket kan ju hända den sista månaden säger dom.. Men sen har ja ju inte fått något speciellt mersug efter mat, äter precis som innan å nästan aldrig snabbmat å chips å sånt... Det ända igentliga onyttiga ja har för mig är väll all glass ja äter
men den säger bm åt mig att ja får äta
-
hoppar in å säger hej hej.
Min ischias är riktigt elak i vänster å ja ligger så gott ja kan i sängen me vetekudden runt höften.
Har haft en toppendag i solen å satt vid stångån å käka pizza när vi va klara med hästeriet, men ja fick ge upp rätt tidigt då ja inte kunde sitta på backen mer då det blev för hårt...
kryper tillbaka ne i sängen.....
-
gosch va ja har sovit i natt, va helt sluut å somna av ren utmattning mitt i Nyheterna efter ROBINSON igår. har vaknat flera gånger av att ja har så jädra ont men har vart så trött att ja somnat om ändå, å DÅ är ja trött vill ja lova..
Värken försvann liite av Alvedon men den va ju inte helt borta
I natt upptäckte Sture att spjälsängen va bäddad
så han har sovit helnöjt däri, vid fotändan som tur är å då tycker ja det är lugnt
prövade dock att lyfta över han till stora sängen varje gång ja gick på toa men han ville inte alls utan hoppade direkt tillbaka till spjälsängen
Nu har ja käkat frukost på balkongen
goooda mackor me fetaost å tomat på MMMMmmmmmumma 
-
-
TackJePaLuLi skrev 2009-04-26 18:09:12 följande:Åh vilken fin mage
-
alltid lika spännande å besikta bilen, ska ombesikta för två saker vi inte hade en aning om men det vi visste om å oroa oss för va det helt tyst om ...