LittleMee skrev 2009-03-03 12:04:18 följande:
Jag beställde en röd vagn fast jag visste könet . För mig känns det personligare på nåt sätt när vi vet. Men jag har sagt att har jag turen att bli gravid igen så vill jag nog inte veta nästa gång. Rosa är fint . Vore bara onödigt att byta vagn för att färgen inte är "pojkig". Var ni färdiga med all inköp när hon kom?
Nej vi hade ingenting innan hon kom. Hade inte haft en tanke på att köpa saker. Vi skulle nämligen flytta i början av januari och hade planerat att köpa alla saker sen när flytten var klar. Molly var beräknad i slutet av januari.. men jag kan ju säga att man aldrig skall planera saker... Molly kom den 16e december. Så julafton spenderades på sjukhuset, fast vi fick åka till släkten för några timmar.
Vi kommer nog inte heller ta reda på könen.. även om jag faktiskt ville det först, men när hon ändå inte kunde se något på UL i v 20 så sket vi helt i det. Men troligtvis är det en flicka, fast jag hoppas på en pojke.
Har köpt en rosa mjuklift till vagnen nu så jag skiter helt i vad det är för kön på ungen... bara h*n tycker om rosa.