VI från Linköping Del 3!!!!
Här fick jag sovmorron imorse då jag sover uruselt om nätterna pga värk redan så sambon tar barnen på morrnarna och jag får ligga kvar. Sov till 12 idag! Halva dan borta ju! Men skönt var det
Gissa om jag tänker njuta av morrondagen. Sambon åker in för att operera sig i munnen på onsdag och jag får ta över allt markarbete här hemma minst till framåt helgen förmodligen. Kan bli skoj eftersom jag får ont så fort jag gör för mkt, hade jag mått som vanligt hade det ju inte varit några problem.
Får ha sambon hemma minst 1½ vecka ialla fall, fast han kommer ju inte säga så mkt till en början
så jag får väl hitta lite annat sällskap också så man har nån att prata med.
Ni får ha en trevlig fika!
Vi har också gemensam ekonomi, varsitt konto men också ett gemensamt som vi har varsitt kort till och det är oftast där pengarna sitter. Så slipper man hålla på och flytta och ha sig på dem. Har haft gemensam ekonomi sen vi flyttade ihop.
Här ska jag försöka få nåt i magen, mår inge vidare alls idag. Springer folk ut och in i huset idag stup i ett så nån vila för mig blir det nog inte även om jag precis som dig Skorpan inte kunnat sova pga foglossningen. Får lägga mig ned lite senare när sambon är hemma igen så han kan ha barnen.