• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-27 17:33:30 följande:
    ja det va ju det som va lite tanken, att man skule komma hela familjen... vill ju att du ska kunna va med juh så jag vill med ta det nu så snart som möjligt..
    ja ellerhur, om man skulle ta det en helg då mannen jobbar så kan inte vi förens efter 15 å sen vill han hem skapligt innan jobbet så han kan somfta lite innan han ska jobba en hel natt å då känns det bara omständigt...

Han jobbar ju krogen de flästa jämna men då sover han ju inte alls lika länge..

så Det är om det finns nåt intresse för den 16e å om ja vågar boka in mig där...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    18e ska det ju va å inte 16e

men som sagt, HUR mår jag två veckor innan ja e beräknad... det går inte att svara på!

*ja e inte dum, det blir bara lite fel när ja tänker ibland*
  • Fru T

nee nu jävlar vet ja inte va jag yrar om!!!

Lördagen den 16e ska det va

finns det nåt intresse för den dan?

• Fru T
    LÖRDAG 2'A MAJ CA KL 12, PICNIC I DET GRÖNA HEMMA HOS Ewa.

Ewa
    Jenny
    Linda å karsloken då

ska vi göra nåt ihop eller ska vi ta me det vi själva vill käka...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-27 20:17:02 följande:
    beror kanske lite på hur många vi blir, kanske kan kolla av det på ex torsdag/fredag o bestämma nåt..
    Jupp
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-04-27 20:15:19 följande:
    LÖRDAG 2'A MAJ CA KL 12, PICNIC I DET GRÖNA HEMMA HOS Ewa.EwaJennyLinda å karsloken då ska vi göra nåt ihop eller ska vi ta me det vi själva vill käka...
    KUBB!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-27 20:31:33 följande:
    Hehe, låter som en plan!Vi mot gubbarna då eller?
    Självklart

vi har ett...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-27 20:31:33 följande:
    Hehe, låter som en plan!Vi mot gubbarna då eller?
    ja kan inte komma in på din sida
  • Fru T
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 21:04:27 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 21:00:54 följande: Jag förstår inte vad det är med vissa människor! De borde lära sig orden hänsyn och respekt! Men var det inte mysigt att höra deras sängaktiviteter? Har ni pratat med den familjen? Jag tycker att folk borde dämpa sig efter kl.20? Är det inte så att efter kl.22 måste folk dämpa sig lite eller har jag fel?
    Efter 22 är det som gäller men tycker man att grannarna är jobbiga så får man ringa störningsjouren dygnet om, säger mannen här...

Så hade ni bott grannar me min mamma när min idiot till bror fick för sig att ställa ut högtalarna på balkongen å spela på högsta volym mitt på dan så hade ni kunnat ringa direkt
    Han har inte alla bestick i lådan min bror
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-27 21:10:04 följande:
    Jag fixar det direkt
    ahh juste kan ja få gästlösen till din bdb? tänkte skaffa en egen men väntar te bebis e ute...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!