VI från Linköping Del 3!!!!
Nej, nu står jag inte ut längre med att vänta. Drar ner på stan och fördriver tiden där istället. Ha det så gott nu allihopa så hörs vi i eftermiddag igen.. eller när det nu blir.
Nej, nu står jag inte ut längre med att vänta. Drar ner på stan och fördriver tiden där istället. Ha det så gott nu allihopa så hörs vi i eftermiddag igen.. eller när det nu blir.
Hej hej tjejer, nu är jag hemma igen. Gu vilken värme vi fått idag. Är helt slut i kroppen nu. Fick lite resultat hos barnmorskan så det blir nog tätare kontroller framöver. Skall till läkaren på måndag och sen skall jag in å kolla flödet på US på onsdag. Hade plus på stickan idag och det är ju inte så bra, så antagligen är det havandeskapsförgiftning den här gången också. Flödet var bra och bebis växer på där inne som den skall enligt kurvan. Ligger ju fortfarande på nedersta linjen, men så länge den följer den så är det ju bra.
Jag tror på en flicka här i alla fall. Men hoppas lite på en pojke. Men det får tiden utvisa.
Det blir nog förresten kejsarsnitt här i alla fall för bebis verkar ligga i säte fortfarande, och jag har inte märkt av att den tänkt vända på sig.
Jag tycker också att det fötts väldigt många flickor i år.. i alla fall alla jag känner har fått flickor - hittils vill säga. Men jag vill ju ha en pojke.. tyvärr avslöjade inte UL-bilden så mycket.. =)