• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-28 09:32:23 följande:
    Haha, vad söt du är!Hjälpte det nåt?Jag slapp att svullna upp som tur är, men jag har ju visserligen att ta av ändå
    Jo det hjälpte lite för stunden mannen är lite skrämd, han gillar när mina fötter är små
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-28 09:53:57 följande:
    HAHAHAHA Var det så illa??
    nja han är välldigt glad i små fötter

Tyckte tillome mina foppa va tighta när vi va å handla igår...

Å däääm va lite sprattlar me sina ben nu då, vi sitter å puttar på varandra tror allt det är nån som ärvt sin fars knän å rastlöshet
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-28 11:19:08 följande:
    vart o lämnat kisseprov till bm, ska utesluta havandeskapsförgiftning.. snart dags att åka o handla med wille, mamma skulle kommit o tagit honom annars men hon kräääääks så hon är bannlyst härifrån för tillfället.. håller med, väntar fortfarande på att min inbox ska börja blinka..
    Misstnker dom det ? hoppas allt ser bra ut, mår du dåligt?
  • Fru T

nepp nu får det bli en kall dusch...

• Fru T
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 08:02:18 följande:
    Eftersom vi är fler härinne som även är kompis med "hon på facebook" så tycker jag inte att det behöver pratas om henne i tråden! Att det råder osämja mellan henne och några andra behöver ju inte gå ut över tråden, speciellt inte när den har börjat blivit trevlig igen. Dessutom finns det ju dem i tråden som inte alls vet vem det handlar om!
    Som jag tex....
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 08:56:13 följande:
    hahahaha tiden går, v 32... "bara" max 10 veckor kvar..är så trött på att vara gravid o gå med värkande leder o inte kunna röra mig, ha ont överallt och inte kunna leka med wille..
    Oj nu inser ja att tiden faktist går fort för mig me, va ju bara NYSS ja sa att wow ja har bara MAX 10 veckor kvar

På lördag har ja MAX 5 veckor kvar {#lang_emotions_surprised}
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 09:24:50 följande:
    bra skit att inte veta nåt..hur mår den underbara idag då??
    Jag mår bra vakna som en solstråle å babbla på tills mannen drog kudden över huvet
    Ska strax köra upp mannen till sjukan för han ska in på en liten operation idag, sen ska ja nog släpa me mig grannen ut på gräsmattan å njuta lite av solen i väntan på att ja ska åka å hemta en groggy man (han ska sövas)
    Sen i em kommer lilla mor å hällsar på lite...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 09:27:59 följande:
    Man känner sig som en värdelös mamma, men det är bara så som du känner det. Han märker det inte på det sättet som du gör. Det dåliga samvetet hör till när man är mamma Men visst är det betydligt lättare när bebisen är ute och man slipper alla krämpor coh att känna sig som ett kylskåp. Nu kommer det gå fort så snart är han här Vi fick sovmorgon idag. Linus sov till 9 och Lucas vaknade nyss. Så skönt!Jag är så sjukt nyfiken på vad de ska hitta på med Patrik. Hans kompisar har bara ringt till mig och sagt att de ska ha honom den 23-24 maj. Allt jag vet är att jag ska packa en väska åt honom och köra ner honom till resecentrum. Där kommer han få ett nummer som han ska knappa in och då får han ut en biljett så är det bara att sätta sig på tåget Jisses!
    Hihi ååå så spännande
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 10:12:07 följande:
    men va trött jag blir på mig själv, skulle sätta igång o måla trollsländor till willes rum o nu har jag förlagt färgen... trodde jag visste exakt vart jag hde den men inte då...samma när jag åkte till ullared i helgen och tappade bort oss i skogarna och kom på att plånboken låg kvar hemma... suck suck suck..
    Låter som mitt minne just nu, jag glömer ALLT å mannen blir galen på mig. Ja skyller på graviditetsalsimers
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 09:40:02 följande:
    Oj, nu går det undan! Vad spännande!
    Ja visst det är nästan så det hissnar i magen när man tänker på det nån vecka får hon allt stanna men sen jädrar e hon välkomen ut måste hitta på massor att göra nu sista tiden så det känns som det går fort för ja e så jädra tålamodsbefriad så det finns inte...

Försöker snacka lite vett me magen men budskapet tycks inte gå fram
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!