VI från Linköping Del 3!!!!
Skorpan08 skrev 2009-04-28 13:01:52 följande:
Idag är det bättre, går utan kryckor iaf.Firstandhappy skrev 2009-04-28 14:57:13 följande:
tycker att batteriet tar slut för fort.hur länge räcker era mobilbatterier när tlf är påslagen dygnet runt?mitt batteri håller i ca 3 dagar om telefonen är på dygnet runt som den allt som oftast är..men oj du hade långt mellan dina besök, jag går ungefär lika ofta som när jag fick wille, dvs en gång i månaden, max 5 veckor imellan..
JePaLuLi skrev 2009-04-28 14:34:52 följande:
Du är välkommen att bråka i inboxen om du vill.Det ligger ju i, som Sanna sa hur man uppfattar saker. Om jag skriver att jag är glad att jag var 28 när jag fick mitt första barn så hugger ju du direkt och antyder att jag skrivit att ni som är yngre på nåt sätt skulle vara sämre. Det som är bäst för mig behöver ju inte vara bäst för nån annan, men lägg för f*n inte ord i munnen på mig och hitta på saker jag inte sagt. Om jag skriver att JAG vill ha en utbildning så behöver ju inte du ha en för det. Jag ser om mitt eget hus och det som är viktigt för mig och mina nära och kära. Sen får du/ni tycka precis vad ni vill. Jag lägger mig inte och grinar för det.