• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 20:32:33 följande:
    Så är det alltid för mig oxå på krogen, alltid invandrare som håller på o sliskar sig.Fråga Lillisen vilka problem vi hade en gång med ett gäng invandrare när vi var på krogen Killar som verkligen inte vill ge sig fast vi sa till hela tiden, de hängde efteer oss hela kvällen..vi blev skit irriterade.
    Mig lämnar dom ifred när ja sagt ifrån, är som en ättrig pissmyra om ja blir utsatt å lyssnar dom inte så är det jag som säger till vakten... Jag har tillome smällt till killar som vägrar ge sig, dom ska fan inte tro att dom kan göra vad dom vill med mig.. Å ja ett par av killarna ja blivit tvungen att slå till för att dom ska fatta har vart svenskar...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-29 20:44:13 följande:
    Jag vet inte, jag tycker inte att man behöver säga "jävla invandrarungar" eller "jävla svenska ungar", räcker det inte med "jävla ungar"? Vi är ju samma skrot och korn allihopa.
    Jag säger jävla snorungar...
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-29 20:47:55 följande:
    Haha, ja, jag är likadan, lyssnar de inte så kan de åka ut tycker jag, även jag är ettrig som en myra och kan bli ruskigt förbannad på karlar som inte lämnar en ifred.
    Tyvärr är det ju de små bimbotjejerna som fnittrar när dom får ett nyp i rumpan som gör att killarna tror att dom kan bete sig hur som.. inte konstigt att dom blir paffa när ja som kan se ut som en sån säger ifrån på skarpen
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-29 20:48:15 följande:
    Drar du alla som har snor över en kant nu? Dig kan man inte stoppa! :D
    hihi
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 20:49:23 följande:
    Japp, nästa gång är det jag som säger till vakterna, har aldrig vågat det innan, för har tänkt på att de kanske hämnas då efteråt. Men det är verkligen inte kul när de inte fattar, kvällen blir ju inte rolig då..ja, det finns ju lika många stolpskott till svenskar som inte fattar på krogen..
    Klart du ska säga till om du känner att du inte kan bli av med dom på egen hand, vakterna är till för att det ska vara en bra stämning på krogen..
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-29 20:50:54 följande:
    Dumma dumma tjejer. Civilkurage och självkänsla är något som saknas i det här samhället.
    Jupp!
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-04-29 20:51:24 följande:
    känner igen det där För några dagar sen stod jag och försökte låsa upp ytterdörren med centrallåset till bilen... Hann bli riktigt förbannad på att det aldrig funka innan jag insåg vad jag höll på med
    ja har börjat ta nyckeln om vi ska hemifrån båda två å så går ja ner te porten å vantar på att mannen ska låsa tur att vi bor längst ner...
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 20:53:40 följande:
    Håller med..för att inte prata om i utlandet när man är där! Jag o min kompis fick inte gå en meter när vi var i turkiet, alla turkar skulle hålla på o taffsa o skrek svenska flicka hela tiden. När jag var där med sambon så blev han skitarg på turkarna som pratkiskt taget slet i mig när vi gick förbi..men det är ju för att svenska blonda tjejer har ett sånt rykte om sig tryvärr.
    Min man gillar inte turkar. Greker å turkar gillar visst int varandra   Men han gillar ju inte dom grekiska strandraggarna heller..

Vi gillar trevliga människor!!
  • Fru T

Ja har ont i min tumme

Ja såg att Diana hade skrivit på FB att allt såg bra ut på kontrollen idag men att det va lite mindre fostervatten...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!