-
angående fika imorgon, så får jag nog avstå. vi får nog ta det en annan dag. på torsdag skall jag till uskan 9.15 så det skulle vara efter det i så fall.Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 15:40:54 följande:Jag vet inte om vi kan..men återkommer. -
Jag är nog upptagen med bebis då =)
-
Förresten, går det bra att ha med dottern på sjukhuset? Det är väl inte så bra... jag menar... har man sambon och dottern med så är det ju okej.. men inte kan man väl ta med henne utan sambon. De blir ju jättesura då..
-
Ehh... jag kommer antagligen göra UL och sen ta CTG och sen träffa doktorn. Det tar två timmar eller nått. I alla fall sist så tog det så långt tid. Men då såg ju allt bra ut. Skulle det dock vara så att det inte ser bra ut så blir jag ju inlagd direkt.Firstandhappy skrev 2009-04-27 18:34:50 följande:men lägg av nu, klart som fan du kan ta med henne... du ska ju inte läggas in för att behandlas för cancer... va ska du göra?? Kissa i en kopp, ta blodtryck och ev ett UL...du kommer ju inte ha med henne VARJE gång eftersom du har henne på dagis.. -
Kan faktiskt hålla med Familjetrollet och några andra till här i tråden som man börjat tröttna på. Men men, jag försöker inte ta åt mig för mycket. Det är ju ändå helt fritt att hänga här. Man nonchelerar helt enkelt inlägg från vissa. Sen tar jag nog åt mig saker på fel sätt nu när jag är gravid också. Gråter för småsaker.. osv.... men men.
-
Nej, inte du kanske... men jag har tagit åt mig en hel del av vad du skrivit och varit ledsen många gånger. Jag är dock inte ensam om detta.JePaLuLi skrev 2009-04-27 22:58:57 följande:Det beror väl på hur känslig man är kanske. Jag tar liksom inte åt mig för att du skriver att du absolut inte kan förstå hur man kan skaffa barn tätt osv tex... Det är ju din åsikt och alla är välkomna att tycka olika. Inte grinar jag för det! -
Det är en anledning till varför jag inte hänger i tråden längre... tycker den har spårat ut. Förut var det roligt att hänga här... men inte nu längre.
-

En liten kattunge.. intresserad? -
Ja visst är den söter. Hade jag inte redan haft två så skulle jag ju ta den själv.Familjetrollet skrev 2009-05-06 11:50:27 följande:så sötNja, hon fick två. Men den ena tyckte pappa var så ful så den finns inte kvar längre.Maria84 skrev 2009-05-06 11:47:04 följande:Fick hon bara en? En liten sötnos ialla fall!Ja, det är ju typiskt!Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-06 11:46:12 följande:Åh, jag vill ha! Fasen att man ska vara allergisk -
Marayah - du får ta och gratulera Marko på 5 ½ års dagen!