Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping Del 3!!!!

Maria84 skrev 2009-03-06 11:09:32 följande:
    Åh så skönt det lät!
    Tänkte just detsamma.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 11:19:27 följande:
    Usch vilken natt!!! Igår kväll vid 23 började N att kräkas, spydde när hela sin säng, vi tog henne sedan till vår säng, den blev lika nerspyad! Men nu har hon inte kräkts sen 00.30. Hon har kräkts tre gånger hoppas bara en annan inte åker på det! Nu går hon väl ner i vikt igen...vi var till bvc i måndags och då hade hon gått ner, inte mycket (200gr) men hon ska tillbaka om 2 vecor igen. Bvcsköterskan tror att det beror på att hon springer runt så mycket här hemma. Den här magsjukan gör ju inte saken bättre! Så nu får vi spendera helgen inomhus! Hoppas ni andra får en trevlig helg!
    Huvva, stackars liten... Hoppas att hon kryar på sig ganska snart. Styrkekramar från Filip.
  • Marayah
    dinana skrev 2009-03-06 11:41:08 följande:
    Det gick bra att lämna in klockan. Fick en ny istället för hon tyckte det var så lång väntetid annars... så nu har jag en hel och fin klocka.
    Ahh, kalas. Va snällt!!!
  • Marayah
    thelifesaviour skrev 2009-03-06 15:44:41 följande:
    Nu finns det UL-bilder i mitt galleri. En liktig liten rar kaka låg det där inne!
    Vilken söt liten prick!
  • Marayah

Åhh, ja e sååå glad. Har äntligen börjat på Lindrande vård kursen. Har hittat böcker på bibblan som man faktiskt kan använda sig av.

• Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-03-06 18:17:56 följande:
    Så bra gumman! Du är duktig du med ditt pluggande
    Tack!!!

Nej kanske man ska ta o göra sig i ordning om man ska på Partay då... Ska bli skojj. komma hemifrån lite granna med.
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 18:59:31 följande:
    ohoh oh oh ta med mig ta med mig...
    De e bara att haka på.
  • Marayah

Firstandhappy: Förstår din frustration... Hoppas att det blir en trevlig kväll trots ensamheten..

• Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-06 20:02:59 följande:
    Herregud tjejer, det måste vara rekord idag, shit vad ni har skrivit! Vet ni att jag sen jag loggade ur vid 9 imorse så har ni skrivit 12 sidor under dagen Jag har iaf haft en underbart trevlig dag o jag är såå glad för att jag äntligen har fattat ett beslut om min framtid. Idag har jag varit o skrivit ansökan till distans stuider som börjar 17 augusti, ska läsa till behandlingsassistent, men eftersom jag redan är undersköterska så behöver jag bara läsa till tre kurser för att få behörighet till det. Så nu vet jag vad jag ska göra under hela hösten iaf, underbart kul ska det bli!! Min mamma var ute o gick med Vincent under tiden (Leo var på dagis). Sen när jag var klar så gick vi på stan o åt en supergod sallad på Waynes o sen tittade vi på jackor till våren till mamma o till MIG oxå, INTE barnen Jag hittade två jackor som jag ville ha, men jag hade bara råd med en, det är då det är bra att ha mamma Hon pröjsade för den ena jackan som trots allt kostade 800 kr utan att ens blinka! Hon tyckte att jag var värd det, min gulle mamma Så nu har jag två skitsnygga vårjackor, en lite snyggare när jag bara ska gå rätt upp o ner O en lite mera praktisk som är vind o vattentät när jag ska vara ute o leka med barnen Underbar dag som sagt
    Ahhh, GRATTIS!!!!
  • Marayah
    LittleMee skrev 2009-03-06 20:00:34 följande:
    Jaha, fick inte med oss vagnen hem idag . Det första jag såg var en massa repor på chassit och ifrågasatte det. Tyckte hon var lite dryg som sa "man måste väl förstå att man annars inte kan få ett bättre pris för 09:or, det är såna som har stått i affären". Men vi stod på oss för när vi la handpenningen frågade jag den andra tjejen om det blir en ny vagn. Ja sa hon det fanns flera på lagret, då antog jag att vi får en ny från lagret. Tydligen så sa hon fel och då tyckte vi att det får väl babyproffsen stå för vad personalen säger. Men det tyckte inte dem och vi skulle inte få handpenningen tillbaka så svärmor började skrika på den stackars expediten (jag överdriver inte, det ekade i hela affären). Gud vad vi andra skämdes. Det slutade i alla fall med att dem ska beställa en splitterny som vi ska få om drygt 1 vecka för samma pris.
    Asså, Fyyy F**n för de där babyproffsen asså. Har en vän som oxå blivit sjukt behandlad av dom. Bra att svärmor stod på sig..

Nej nu ska man knata emot sörgårdsgatan.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!