VI från Linköping Del 3!!!!
Någons om har stösdtrumpor de vill bli av med... i storlek 38/39.. .med smal vad....
Kollat runt på stan men det verkar bara vara Apoteket som har och där kostar de 120 kr/ styck
Någons om har stösdtrumpor de vill bli av med... i storlek 38/39.. .med smal vad....
Kollat runt på stan men det verkar bara vara Apoteket som har och där kostar de 120 kr/ styck
Här blir det också hemmadag.. åtminstone tills de har varit här och tittat på kranarna toaletterna som de skall göra idag från Stångåstaden... något byte av något för hoppningsvis också.
Själv fyller man inte 26 förräns i maj... är en bit kvar, men nu går ju tiden sååå fort så jag lär väl missa det hela. Min sambo fyller däremot 30 tre veckor efter mig.... får hoppas att bebisen håller sig i schack tills dess... vill ju inte ligga på sjukhus när det är dags för 30-årsfest.
Jag tänkte tatuera in barnens namn på armen... som små söta fjärilar =)
Jag har en stor tatuering på ryggen, den gjorde ganska ont att göra... tog två timmar ungefär så jag hade den uppdelad på två omgångar. Fast jag är rätt tålig när det gäller tatueringar så man härdar ju ut. Satt och kollade på Oprah typ båda gångerna... *hihi*