Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Nu har vi varit duktiga o varit o tränat vattengympa lillis o jag Är helt slut, ska dock mysa lite med sambon i soffan innan sängen, är ju helg nu, jippi!

I påsk blir det inte så mycket för oss, vi firar inte påsk så mycket på det sättet att vi åker inte omkring o umgås med massa folk, annars firar vi med mat o godis o påskägg fast för oss själva här hemma, väldigt mysigt Dock blir det kanske en sväng till katrineholm för att hälsa på sambons släkt bara för att det är långledigt nu, sen kommer nog min pappa en dag för han ville ge påskägg till sina kära barnbarn o sen ville han ta med sig Leo till fenomenmagasinet i Gamla Linköping.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Just det, kommer ni ihåg att vi bestämde att vi skulle äta middag hemma hos Sanna nästa fredag den 17:e? Blir det av?

Ingen som vill veta av middagen nästa vecka som vi bestämde?

Vi ska göra en tripp till Norrköping o hälsa på min mamma, lite spontant sådär, trevligt

JePaLuLi skrev 2009-04-10 10:15:46 följande:
    Önskar alla en härlig långledighet!Vi kom hem sent igår från Karlstad och guldfirandet. Mycket trevligt och en enorm stämning med 20 000 som stod på torget och skrek Men jisses vad trött jag är idag. Jag börjar nog bli gammal Det var ju inte ens alkohol inblandat!
    Förstår om du är trött, hade jag oxå varit. Att åka fram o tillbaka samma dag ända till Karlstad tar ju på lite på krafterna, är ju en bit att åka
    Mizzz skrev 2009-04-10 12:34:19 följande:
    Varför ignorerar alla?
    Ja du, det undrar jag oxå. När vi pratade om det så var det massor som skrev upp sig på listan, men nu vill ingen ens svara på mina inlägg. Jag skulle jättegärna vilja veta hur det blir för sambon hade glömt bort det o bokat upp sig på jobb då, men har fått tacka nej nu eftersom jag sa att jag skulle iväg då. Men kan ju vara bra o veta om det blir nåt, annars får han jobba då för pengarna behövs.
    Mizzz skrev 2009-04-10 12:38:52 följande:
    Jag och Becca kommer gärna iaf!
    Ja, det gör vi gärna
    Fru T skrev 2009-04-10 15:09:33 följande:
    Ja skrev ju upp mig på listan å har ju iome det sagt att ja kan å ska komma... men just nu känner ja mig jävligt anti eftersom ja har så jädrans ont, men det hinner väll gå över..
    Ja, jag tänkte mest kolla så att det blev av, folk kanske har glömt bort det eller bokat upp sig på annat.

Säger som Sanna, har du ont så ska du inte känna dig tvingad att komma, bättre att du vilar då, annars är det ju själklart kul om du kommer

Har suttit i 1,5 timme på mammas balkong nu o solat o sovit, såå skönt! Mamma lekte med Leo o sambon låg o sov med Vincent.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!