• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-05-11 21:06:02 följande:
    Det förstår jag. Du verkar få en händelsefull dag då! Jag håller tummarna att allt går som planerat då.
    Ah, jag blir nervös bara jag tänker på det. Idag så barnmorskan, att nu går du på övertid. Tänk vad glad jag kände mig helt plötsligt. Nu är det ju såååå nära, men ändå sååå långt bort.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Jag är i alla fall ensam om mitt namn och det är ju rätt kul, på ett sätt... men nej, jag vill nog ändå byta efternamn till sambons. Det kommer dock bli lite tråkigt att inte vara ensam om det sen.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 07:08:59 följande:
    det kan jag förstå,har du gått ner nått i vikt? 
    Ner i vikt.. nej tyvärr inte.. önska kan man ju. Hade gått upp 0,6 kilo sen senaste kontrollen i fredags däremot... illa illa! Men är tydligen inte lika svullen längre enligt barnmorskan.

Jag tar gärna en fika... men när och var kan jag inte svara på. Ett lugnt ställe kanske =)
  • dinana

KL 12-17

Familjetrollet skrev 2009-05-12 08:22:23 följande:
    är det nån som vet villka tider skäggetorpsdagen är den 16e? vi funderar på att både gå på skäggetorpsdagen och även se studenternas jippo då
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 08:48:32 följande:
    Diana, har du fått nån ordning på det med fk??
    Nej, jag orkar inte tänka på det. Kan inte ha Molly hemma på dagarna så vi får köra på som vi har gjort hittills. Det blir nog inte så länge till ändå. Skall in imorgon, och jag är så nervös över detta. Vet ju inte hur det skall gå. Både spännande och jobbigt på samma gång.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 08:56:39 följande:
    hoppas på det bästa... man kan inte göra så mycket annat, men klart man är nervös, hade nog inte sett fram emot vändningsförsök.. Har ju haft turen att Molgan legat "rätt" sen v 27..
    Nja, men det är ju alltid något i rätt riktning.. om vi säger så... men jag vet ju inte ens om de kommer försöka göra det på mig ännu. Det beror ju på hur det ser ut på ultraljudet imorgon. Man måste ju ha rätt förutsättningar först och främst. Stämmer det inte så blir det nog snack med doktorn om snitt. Då vill jag ju att bli så snart som möjligt. Orkar inte gå och vänta på att bli snittad.
  • dinana
    LillaLilli skrev 2009-05-12 08:55:37 följande:
    tjena. jag är med från Linköping ;D
    Hejsan och välkommen hit!
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 09:04:48 följande:
    nej det gör man ju verkligen inte, fast de vill väl inte plocka ut den för tidigt heller..
    När är förtidigt då? Som jag ser det nu så är jag på övertid
  • dinana
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:05:22 följande:
    hej och tack! vore trevligt att prata med lite Linköpingsfolk. känner inte så jättemånga i denna staden..
    Vet inte om jag räknas som Linköpingsfolk egentligen... men har bott här i snart 2½ år *HAHA*
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 09:06:46 följande:
    skönt att du inte ökar lika mycket som förra veckan.ja lugnt ställe får det bli.vi kanske kan fika i valla om du klarar av att ta dig dit,annars kan vi kanske fika i skäggetorp c
    Jadu, har då ingen aning.. Valla är lite långt bort, eller ja, det är ju lite småknöligt att ta sig dit. Då är ju Skäggetorp C närmre för min del *hehe* Vet ju i och för sig inte när i så fall. Imorgon kan jag ju inte.. och sen vet jag inte så mycket mer. Idag kan jag ju i och för sig.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!